Rapçi Emirhan Çakal, aracıyla kaza yaptı. Kaza sonrası çekici beklerken, Çakal'ın aracına bir hayranı da çarptı. Zincirleme kaza sonrası Çakal, selfie çekerek durumu eğlenceli bir paylaşımla anlattı.

Rapçi Emirhan Çakal, aracıyla kaza yaptı. Kaza sonrası çekici beklerken, Çakal'ın aracına bir hayranı da çarptı. Zincirleme kaza sonrası Çakal, selfie çekerek durumu eğlenceli bir paylaşımla anlattı.

Çevirmeye dalan insan ben. Dalan derken çevirmeye bilerek ve kasıtlı giren. Eğlenmesini bilirim. Ortada hiçbir şey yokken kötü bir olay çıkarmayı da.
Benim tarzım her olayı istediğim gibi şekillendirebilmek.
Çok yanlış kötü olay kötü olaydır. Bunu iyi eğlenceye çevirmek insanlara kötü emsal teşkil eder. Kendi bilinçaltları durumun kötü boyunu kavrayamayacağı için ilerde yapacağı olaylara vesile olabilir. Beyaz ve siyah kendisi olduğunda güzeldir.
Cevap
21Cevap
Ben hayatı riske eden konularda şaka yapmam.
Avrupadaki kaza haberleri gibi. Bizim ülkede kazadan sonra birbirine girerler genelde. Kimseye bir şey olmaması sevindirici.
Paran varsa her şeyi eğlenceye dökersin. Kaygılanacağı bir şey yok adamın, niye üzülsün ki.😄
Parası olmayan kişi kaza yapsın bakalım bir gülüyor mu djhd
Kendilerine bisey olmamasi iyi olmus, degisik bi anı yapmislar bunu da elestiriyolar :d
En azından onlara bir şey olmamış bunu için sevinmeleri gayet normal
Para çok olunca öyle oluyor. Ben kaza yaptığımda aracın başında dört dönmüştüm
evet iste adam ne guzel egleniyo boyle bi olayda bile
Yani uzulse aglasa eline ne gecicek, ayrica bu adamin parasida vardir bunami uzulecek ya
Rapçi Emirhan mı o kimmiş?
Bakayım bi
Vuran vurana desene
Tost oldum grupta diyo 😂😂
Hayat bunlara güzel o yüzden 🥲
keşke her kaza böyle güzel olsa
Ortalık çakal sırtlan vaşak doldu😂
Evet ben de eğlenceli takılıyorum
Bunlar kim bilmiyorum bile :D
Para varsa alkol. yoksa sıkıntı olmaz
Herkes birbirine vurmuş
ay bu kafadan lazım harikaa
Bana da lafım aynindan 😂👍
Değişik kafalar
Manyak ya akssksh
Bu km wk
Zerre emek vermeden para kazanınca öyle olur
Çok iyi kdkdkd
Boş iş
2 hatun varken adama vurmak da ne bileyim
Aşırı iyi ksksksz
Güzel bence
Boş işler
Hiç değil.
Tam ergen bu
Sacma
Allahın piskopat
Psikopat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?