Milli maçlarda kırmızı boxerinin şans getirdiğini düşünüyormuş. Geçtğimiz maçta da giydiğini söyleyen bu maçtada giyip maçı izleyeceğini söyledi.
Rapçi Sefo: Kırmızı özel bir baksırım var. Hangi maça gittiysem giydim ve yendik. Yine giyip gideceğim inşallah yeneceğiz.
— Magazin Burada (@Magazin_Buradaa) July 4, 2024
Röportajın tamamı YouTube kanalımızda ✌🏻#sefo #harbiye #millitakım pic.twitter.com/PePjP7uEEx

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Hayır maç totemim yok bunun gibi... sdsdf
Saçma sapan ritueller.. Geçen cekya maçını bir kaç kişi izledik elemanın teki sürekli ayaktaydı.. Oturunca yeniliyormusuz.. Yaw böyle saçma sapan şeyler olur mu :)) birde Beşiktaşlı benim gibi dedim bu sene hep oturdun herhalde.. Hay allam ya
Ya buda kendini ne kadar ciddiye alıyor. Koca milli takımın işi senin kirli donuna mı kaldı.
Bunu diyorum arkadaşa..
Eğer tutuyorsa o iç çamaşırını hc cikartmasn sefo 😄
işimiz sefonun donuna mı kaldı ya dskjd
😄😄😄 işimizi sağlama alalım
Totem değil, sadece skor tahmini yapmam ve tahminin yapıldığı ortamda olmak istemiyorum, paylaşımları es geçiyorum.
Totem denen şey İslâm'la bağdaşmıyor, o yüzden böyle bir davranışım yok.
Soru uyu güncelleme artık. Tamam anladık totemimiz yok
Yüzyılın gayi. Önce etek şimdi iç çamaşırı. Tam bir yumuşak
Kesinlikle oturarak izlemem. Ayakta izliyorum. Ayrıca elimde mutlaka yastık olmalı
Milli takım şarkısını silsin
Var kedimle izlersem kaybediyoruz 😃
Benim totemim hiçbir maçı izlememek.
Bize ne bundan? Kim bu eleman.
Kekoların ne dediğine takılmayız.
Kendisi gibi totemi de tırt😂😂
Evet var, kilitleme totemim var:)
Yasin okuyorum
kisilerin ne dedigine takilmayiz
O nefir
Yok öyle şeylerim
Evet birkaç defa yapmıştım
dua ediyorum
Hayir
Swn bi nefes alda
Dua ediyorum sadece
Tam bir sığır
Yok senin
Tipine zort