Alişan, etek giyen ünlüler için "Cinsiyetsiz bir toplum yaratmak istiyorlar" diye çıkışmış. Ne düşünüyorsunuz?

“Cinsiyetsiz bir toplum yaratmak istiyorlar ama burası Türkiye, işlemez. Benim çocuğum daha 5 yaşında, etek giymeyi örnek almak istemesi çok tehlikeli.”

Alişanin açıklaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu konuda sizin fikirleriniz ne?

Alişan, etek giyen ünlüler için Cinsiyetsiz bir toplum yaratmak istiyorlar diye çıkışmış. Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek 🎉
Alişan, etek giyen ünlüler için "Cinsiyetsiz bir toplum yaratmak istiyorlar" diye çıkışmış. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla