Hazar Ergüçlü, "ben oyuncuyum ve işim olan oyunculuğu yapıyorum" dedi. Dilber karakterine gelen eleştirileri nasıl buluyorsunuz?

Hazar Ergüçlü, muhabirlerin “İnci Taneleri dizisinde canlandırdığı Dilber karakteri için sosyal medyada verilen tepkilerini nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusuna, “Ben oyuncuyum ve işim olan oyunculuğu yapıyorum. Açıkçası sosyal medyayı da çok takip edemiyorum çünkü yoğun çalışıyoruz. Değerlendirmemi bir ara uzun uzun yapacağım” dedi. İnci Taneleri dizisini izliyor musunuz?

Hazar Ergüçlü, ben oyuncuyum ve işim olan oyunculuğu yapıyorum dedi. Dilber karakterine gelen eleştirileri nasıl buluyorsunuz?
Hazar Ergüçlü, "ben oyuncuyum ve işim olan oyunculuğu yapıyorum" dedi. Dilber karakterine gelen eleştirileri nasıl buluyorsunuz?
Cevapla