AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Ankara 'da pavyon kültürü çok yaygın, pavyon ortamını çok iyi biliyorum. Hazar Ergüçlü rolüne çok iyi çalışmış.
şu an tüm ulkenin tek derdi pavyon dansindaki yenilemeler oldu
Iy çok kötü beğenenler de seviyesiz insanlardır anca
ulkenin cok buyuk ekonomik sorunu varken millet gecim derdindeyken boyle bos kimseye faydasi olmayan seylerle zaman kaybetmek gercekten akilli bir hareket degil
Popülizmin uğruna 🧀lığa bile özenenler var şaka gibi. Bu kadar sürü psikolojisi kurbanı olmayın ya
Malaef özenenler var ilgici cok cekmis anlasilan orasi dizide göründunden daha beter sakin oraya gidipte dans ediyom zengin olueum sanmayin youtubede onca pavyondan kurtulan kadinlar var izleyin anlayin
Yılmaz erdoğanın yaptığı şeyın altında mutlaka bize ülkeye zarar verecek bişey vardır. Dikkat etmek lazım.
en sonda çalan sazı müziği beğendim gördün mü yıllar gecmis hulisi akmeşe dilberde dikkatle dinledi
Şu olayın gündem olması kadar saçma bir şey yok
Beğenmedim kötü dans ediyor. Ayrıca bunu bu kadar konuşmaya gerek yok ki.
Malum geçim sıkıntısı, ekonomi derken millet eğlenemiyor , pavyonu milletin ayağına getirdiler.
Yeni moda bu galiba yazık nelere teşvik ediyorlar yazık 2024 modası bu galiba
buneya tovbe Aile dizisi yapsinlar zaten zaman bozuk hasret kaldik herseye Cocuklarda ozlio
Gerçekten aşırı gereksiz bundan görüp pavyon kursları açmışlar bide Rezillik🤮
şu olayı niye gündem haline getirdiniz anlamış değilim daha büyük sıkıntılarımız varken konuştuğumuz şeye bakın
Ben beğendim şahsen cok etkileyiciydi izlerken sok icerisinde kaldim
İzlemem pavyonda mutsuzo kadar kadin varken böyle seyler trend olmamalı
Yani ulkede baska gundem edilxek sey yokmus gibi gordugumuz duydugumuz haberlere bak... cidden cok yazik jeske tek derdimiz bu olsa ulkede
Bir pavyon karısı için fazla zayıf bu kız oradaki karılar genelde etli butlu olurlar biraz 😂
Bk gibi. Kadın çok zayıf daha balik etli givi birisi olmalıydı. Oyunculuğu da zayıf.
Ermenileri destekleyen birini ne çok abarttiniz ya. Engelli gibi duruyor dans gibi degil
Nefret ediyorum böyle topluma kötü örnek olan her türlü girişimden
Ermeni destekçileri ile hiç işim olmaz rezalet bir gündem
Harika.
Sevmeyen izlemesin.
Dizi de harika.
Uzaydaki alperle pavyondaki dilber arasinda gidip geliyor ülke
Normal ama böyle şeyleri normalleştirmek gerek balon bi dizi
İzlemedim ki o diziyi amapavyona giderim iki takılırım yanıma karı almam arkadaşlar alır 😂😂😂
Ha ondan kaba Saba bir insansın
İğrenç. Bence bu kadar gündemde olması çok saçma.
Ya bu nasıl bir dizi izlerken şok gecirdim dans güzel yalan yok
Çok itici ay bide bu kadının fiziği cok orantısız dümdüz hic güzel degil ya.
Alayiniza on basar o kadın boş yapmayın
Kıçımın kenarı bile olamaz O benim
Hehe ondan 😀😁😂😃😄😅😆
Zevksizsin bari sus knk
Kadının fiziği ülke gündemi oldu sen ne diyorsun 😀😁😂😃😄
Gündem olan ne olmayan kalça ve mememi?
Sen süt inegi gibi kocaman meme ve traktör lastiği gibi kalça yı mı diyorsun bööö 😲 midem bulandı cidden. Hatun dediğin çıtı pıtı zarif olmalı kıvrımlı hatları uzun Düzgün bacakları yuvarlak basenleri göğüsleri teni herşeyi mükemmel hatunun. Zevksiz
Diziyi çok izleme fırsatım olmadı ama hakkıyla rolünü oynayan bir oyuncu
Kadının içinden 10 numara kons çıktı yeminle sadece Ağzı çok büyük o kadar 😂
Tek derdimizde hazar hanimin pavyon dansiydi zaten
Yeter mk ya ne pavyon meraklısı milletmiş
Bunlara özenenlerde beyin yok
Kadının aurası çok iyi ya.
şu kadının pavyon dansının abartıldığı kadar daha mantıklı şeyler konuşulsaydı gerçekten gelişmiş bir ülke olabilirdik.
Kezbanlar güzel bulmuş.
Fabrikadan halka pavyon hizmeti.
🤣🤣🤣
İzlemedim ama kadın çok çekici bence
"Aziz nesin" hocam %80 olduk 🤦♂️
Bilmiyorum ilgilenmiyorum…
bacım dansı sevmiyoruz maalesef
Bacım değildi o o rus pdu
Saçma sapan bir dizi izlemiyorum
Utanç verici buldum
Ailem izliyor, onlar adına utanıyorum:(
İlk tur uzaylı dansı kesmedi herhalde milleti
ne pavyon meraki varmis millette
Bir sonraki adım striptizci olur heralde
Kendini cirkinlestirene kadar makyaj yapanlar!!
neden bunu ünlü ediyorsunuz
Zaten ünlüydü kanka
Amma abartıldı ha.
Sonunda güzel bi elbise
Çok abartıldığını düşünüyorum saçma ve gereksiz..
Abarti dans etmis
Gereksiz abartı
Berbat her zamanki gibi 😒
Ulan bunlara özenen canım bile var
Çok güzel dans etti dün.
Güzel buldum yaşasın pavyonlar en güzel yer 😂
Meşhurlaştiriliyorlar pavyonu ahlaki bozmak için elinden gelenir yapiyorlar
Eğlencesi güzel oluyor ama oynuyosun ya orada. Filmi yapılana kadar da vardı bunlar zaten ayrıca filmle alakası yok. Eğitimi vurguluyor orada. Pavyon madem kötü bir yer o zaman devlette izin vermesin
Devletin işine geliyor
dizi b0k gibi affedersin de boş boş şişiriliyor
Evet elbette payvonlar vardi ama daha cok gözümüze sokuluyor ve meşurlaştiriyorlar ve o yönetmeni bi araştırın geçmişini bi terrörist hazar ermeniyi savunmuşdu
Nerde vatan haini var televiyonlarda fink atiyorlar
Yazik türk halkina bunlari ünlü edenlere
Bence sanatcilara gelene kadar sorgulanması gereken bir sürü konu var bu konuda Türkiye de terörist damgası vurmak çok kolay
Sanatcilar sanat yapmiyor artik
Evet cok konu var ama yinede
Çünkü bozuldu artık her şey. Terörist damgası yemek o kadar kolay ki ülkemizde. Bir sürü konu var bir sürü düzelmesi gereken kafaların değişmesi gereken
Hayir hayir terrorist damgasi herkes yemiyor kolay degl öyle herseyi karıştırma
Yooo Gayette kolay yiyor herkes bu damgayı yeterki bazılarının işine gelmesin
Yurt kızlarının satıldığı yere güzel diyorsun öyle mi?
Eğlence mekanı olarak gayet güzel. Yani buna laf ediyorsunuz da iyi tamam hoş acaba ensar vakfinda erkek çocuklarına tecavüz edilmesine de aynı tepkiyi veriyor musunuz merak ettik
Tarikatlara karşı olduğum yorumlara hiç denk gelmemişsin anlaşılan. Evet, karşıyım. Tepki veriyorum. Bir kaç davayı da biliyorum dünya çapında. Hepsine tepki vermek daha insani bir davranış.
Evet denk gelmedim çünkü seni takip etmiyorum
Denk gelmek için takip etmeye gerek yok yorumlar da göz gezdiriyorsan eğer.
Yoo onu da yapmıyorum. Niye bakayım ki insanların yorumlarına
Farklı fikirler insanı geliştirir.
Aynı tarzda şeylere yorum yapmiyoruzdur