Sizce kadin çok abartmamış mı bundan bu kadar tepki verip suç duyurusunda bulunacak ne var , hayır adamada yakışmış yani haksız mıyım
Link: https://youtu.be/81TE6p-Dpxc?si=rXczBvxSBB5G-kVk
Link: https://youtu.be/81TE6p-Dpxc?si=rXczBvxSBB5G-kVk


Olayın detayını öğrenmek gerekir bence. Kıyafetini giymesinden önce başka sorunlar yaşadılar mı, ne gibi sorunlar yaşadılar. Eğer sorun yok ve sadece kıyafeti giyip denemek istemişse ve o anda yakalanmışsa, kadının da kendine hakim olamayışının altında başka bir travma yatıyor olabilir.
Cevap
2Cevap
İyi yapmış
Kadın zaten şiddet görüyor ve mutsuz. Bence sonuna kadar haklı. Zaten mutlu bir evliliği olsaydi adam terepi-tedavi görür, devam ederlerdi. Yalnız yakışmış he 😅
😂😂
Erkekler yanlış büyütülüyor cinsel kimliğini bulmamış yazık! Diyecek söz yok! Kadın yıkılmıştır
çok zor durum iki taraf içinde
Kadin niye yıkılıyor onu anlamıyorum ben eşimi benim takım elbisemi giyerken görsem hiç yıkılmam yani güler geçerim
Hayır adam aldatmamış bile, aldatsa daha mı iyi
Olayın ince ayrıntısını kaçırıyorsunuz!
Neyi kaçırdık?
Bu tarz konular araştırılmalı başka birinin anlatacakları ile olmaz ! Maalesef psikolojik bir rahatsızlık
O zaman psikoloğa götürseydi neden mahkemeye veriyor
Bide ifşa etmiş videoları
Orası doğru zaten ben orayı sorgulamam! Karşı taraf dava açabilir…
Kadinlardan korkulur gerçekten
Cinsiyetçi davaranma bence! İnsanların kötüsünün cinsiyeti yok
Erkekler zaten kötü ona alıştık da kadinlardan beklemiyor insan bu derece kötülük
Anladım 😅
Suç duyurusunda bulunması evet bencede abartı böyle bir durumda kocasının normal olmadığını anladığı anda boşanması en doğrusu.
Bu baya eski bir haber ya e şiddet uygulamış normal bir de kimse kocasının cinsel sapkınlıklarına müsamaha göstermek zorunda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?