Yılbaşında Murat Boz'un Meryem Uzerli'ye yakın dans temasıyla rahatsızlık vermesi 'Bunu hep yapıyor!' yorumlarına sebep oldu. Sizce bu kadarı fazla değil mi?

"O Ses Türkiye Yılbaşı Özel" programında Ünlü şarkıcı Murat Boz'un Meryem Uzerli ile dansı çok konuşuldu.

Programda Murat Boz ile Meryem Uzerli, Tarkan'ın "Şıkıdım" şarkısını birlikte söyledi. Meryem Uzerli'nin etrafında pervane olan Murat Boz tavırlarıyla gündem oldu. Birçok kişi Murat Boz "bunu hep yapıyor" diye tepki gösterdi. Sizce bu kadarı fazla değil mi, ne düşünüyorsunuz?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Yılbaşında Murat Boz'un Meryem Uzerli'ye yakın dans temasıyla rahatsızlık vermesi 'Bunu hep yapıyor!' yorumlarına sebep oldu. Sizce bu kadarı fazla değil mi?
Cevapla