Mehmet Ali Erbil 60 yaşından sonra sağlıklı olduğunu söyledi 60 yaşından sonra hala çocuk sahibi olmak ister miydiniz?

Mehmet Ali Erbil 60 yaşından sonra sağlıklı olduğunu söyledi 60 yaşından sonra hala çocuk sahibi olmak ister miydiniz?

Bence Gerçekten de bazı insanların ahlakı kalmalı, adam 60 yaşında 20 yaşında bir kızla birlikte olabilirim diyor.

#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ

#CocukSahibiOlmak

13 Temmuz, 2023 Perşembe 20.39

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Mehmet Ali Erbil 60 yaşından sonra sağlıklı olduğunu söyledi 60 yaşından sonra hala çocuk sahibi olmak ister miydiniz?
Cevapla