Aile dizisinde efektli bir sahneyi çekerken kaza yaşanmış. Set çalışanlarından yaralananlar olmuş. Çok geçmiş olsun. :( Sizce setlerde gerekli güvenlik önemleri alınmıyor mu?

Aile dizisinde efektli bir sahneyi çekerken kaza yaşanmış. Set çalışanlarından yaralananlar olmuş. Çok geçmiş olsun. :( Sizce setlerde gerekli güvenlik önemleri alınmıyor mu?

Film setlerinde güvenlik önlemleri yetersiz mi? Hmmm. Ben zaten her Allah'ın günü film seti ziyaret ettiğim için buna daha iyi cevap verebilirim. Canım sıkıldıkça film seti ziyaret ettiğimde güvenlik konusunda bir sıkıntı görmedim henüz. Hatta Yüzüklerin Efendisi 2001'de çekimlerini yapan savaş sahnelerinde bile ciddi önlemler alınmıştı, gözüme batan bir şey olmamıştı.
Cevap
16Cevap
Evet yetersiz. ama boş bir dizi zaten
Acele etmiş olmalılar gadası
Meclise bu konuyu getirip , milli bir mesele haline getirmeliyiz , hatta seçimi iptal edip bu konuya odaklanmalıyız.
Severek izliyordum final mi yapmışlar? Güvenlik önlemi yetersizmiş demekki. Yeterli olması için önlemler alınmalı bence daha titiz davranılmalı.
Aşırı saçma bir dizi! Kıvanç nasıl böyle kalitesiz dizi seçmiş anlamadım
Olan figürana emekcıye olur basrollere bırsey olmaz.. Hayatta boyle degıl mı?
Yani her olayda her iş ortamında belli başlı kazalar tabii ki olabiliyor
Ülkemizde daha önemli sorunlar varken inanın bu soru çok iyi durmamış
Güvenlik bence güvenlik önlemi alınması gereken tüm çekimler yapılmamalı yasaklanmalı
Geçmiş olsun 😎
Yani ay yapıma yakışmayacak bir şey olmuş
Efektsiz sahne mi var lan dizilerde müptezel?
Efektli sahne ne demek
maalesef hiç önem verilmiyor
niye paylaşıp gösteri yapıyorlar ki
Boş bir dizi zaten. Bitirsinler kurtusunlar.
Türkiye de iş güvenliği diye bişey yok ki
Çekimde kaza olması normal
G bersinlr vatana millete hayırlı degiller
Geçmiş olsun
Yetersiz.
Final mi yaptı
ıgrenccc
Ülkede ne düzgün ki
evet abi cok yetersiz, ç
Kazalar olur
Evet yetersiz
gecmıs olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?