Burak Özçivit, kendisi gibi oyuncu olan ve ikinci kez anne olan eşi Fahriye Evcen'e 10 milyon TL'lik cip almış. Buyrun… Sizin bu zamana kadar aldığınız en pahalı hediye neydi?

Burak Özçivit, kendisi gibi oyuncu olan ve ikinci kez anne olan eşi Fahriye Evcen'e 10 milyon TL'lik cip almış. Buyrun… Sizin bu zamana kadar aldığınız en pahalı hediye neydi?

Ben bu kadar pahalı hediyeleri gereksiz buluyorum oldukça yani bana tamamen gösteriş gibi geliyor bu yüzden de bu kadar pahalı hediyelerin alınmasını mantıksız buluyorum. ben bugüne kadar pahalı hediye almadım hatta sevgilim olmadığı için zaten hediye bile almadım. ama sevgilim olsa da veya eşim olsa da paranın ön plana çıktığı bir ilişki olmaz yani aldığım hediye pahalı diye değil içimden geldiği için seveceğini düşündüğüm için alırdım ben.. bu yüzden de kredi falan çekmem hediye almak için. ama bunlar zaten zengin normal gelir bunlara
Hayırlı olsun, kazasız belasız binsin demekten başka bir şey düşmez. Ben hayatımda hiç hediye almadım dolayısıyla sorunun bana hitap eden kısmını ancak bu şekilde cevaplayabilirim.
Öncelikle onların dünyasında 10 milyon tl büyük bir para değil. Bir sponsorluk anlaşmasından, bir reklam anlaşmasından milyonlarca dolar alsam ben de öyle hediyeler alırdım.
Nasıl bir vasıfları var ki bu denli yüksek meblağlar kazanıyorlar hiç anlamıyorum. Normal bir insanın 1 yıllık maaşını bunların 1 dakika da kazanmasını adaletsiz bir dünya da yaşamaya borçluyuz maalessef.
Cevap
39Cevap
Oğlak erkeğine göre fazla romantiksin Özçivit asfds. Şaka bir yana ilişkilerini samimi bulduğum ender çiftlerden diyebilirim. Görsel olarak uyumlu olduklarına Çalıkuşu dizisindeki rol arkadaşlıkları sayesinde hemfikirdik. Kafa yapısı olarak da anlaşıp ilişkilerini ileriye taşımaları çok güzel oldu.
Herkes parasına göre hediye alır gadası
ya bunlarin aldigi parayi haketmediklerini abartili yuksek miktarda paralar kazaniyorlar yetenek yok egitim yok oyunculuk egitimi almis falan degiller sadece ulkemizde degil butun dunyada oyle oyunculukla alakasi olmayan insanlar dizilerde filmlerde oynuyorlar torpil tabii ki ama yazik bu kadar fakirlik yokluk varken bu insanlarin astronomik paralar kazanmasi gercekten buyuk adaletsizlik esitsizlik
Oyuncuların siyasilerin futbolcu ve şarkıcıların bu kadar kazanmasını hiç anlamıyorum
Hak etmiyorlar. Sanki ülkeyi kurtarıyorlar 🤔
Yani şimdi para var ama bu kadına değer 10 milyon degil 100 milyon da deger kadindan kadina degisir bu tabi her kadina da yapilmaz 1 kurus bile degmeyecek cok kadinlarda var
Ne gerek vardı yani 👀 ben olsam öyle bir hediye almak yerine doğacak olan çocuğumuz için birşeyler alırdım
Ona da alırlar zaten
Şu sahnenin aynısındaki gibi tesbih 35 kat daha değerlebdi
Bizde ancak oruç tutalım namaz kılalım dua edelim.
Araba almıştı eski eşim evlilik hediyesi olarak , başında parçalansin paralansin mi desem bilemedim 😂
Biz de napalım, KS'nin 1 Nisan şakası ilen eğleniyoruz...
He he 💓😁
Kazançları helal değil, bu dizide oynayanlar niye milyoner oluyor anlamıyorum, sonuçta bunlarda çalışan, işci de memur da. Bunlar kazanıyorsa biz neden kazanmıyoruz, burak özciviti hiç sevmem sevmiyorum, oyunculuğu bile yok
Pahalı hediyem olmadı hiç. Abartı sevmiyorum zaten gerekte yok bunlara. Ufak olsun ve düşünsün yeterli. Bir çiçek bile kâfi yani.
Telefon aldı, 2 tek taş, 5 taş, baget yüzük hangisi en pahalı bilmiyorum djdbdb
Valla bu güne kadar pahalı hediyem olmadı ama yarın doğum günüm için laptop alacağım için en pahalısı bu olabilir 😄
pahalı bır hedıye almadım.. kabul etmem zaten. Kırıcı buluyorum o tarz seylerı. Emek verılen manevı hedıyeler hos
Bu adam evlendikten sonra hem tip hem de genel bir çirkinleşti evlilik ve fahriye ona yaramadı
birisine hediye alırken fiyat kaygım yoktur anlamına bakarım ve birisine aldığım en anlamlı hediye belki de aldığım en ucuz hediyeydi
Ay bunlar bi bana mı çok itici geliyorlar, hiç görmek istemediğim bi çift ya
gösteriş yapmak için fazla pahalı hediyeler bana hep saçma gelmiştir.
Benim memur asgari ucret calışanım sen de yaşadığını zannetmeye devam 😏😏
herkes bütcesıne göre..
güle güle kullansin 🤗
Bizimkiler bana don aldıydı doğum günümde ona sevinmiştim baya asdjdk
Fahriye’nin arabası kadar olmasa da, arabaydı benimki de :D
Hediye almasa işi zor. medya evlilikleri sponsor reklam içerir
Hiç önemi yok ya düşünmesi yeter karşımdakinin
Hastalık oysa tek dal kırmızı gül daha samimi ve daha içten.
Alabilir eşi, hayırli olsun allah kaza bela vermesininsallah mutluluklari devam eder
Hediyelerin fiyatina bakmiyorum bazi insanlar gibi manevi olarak değer veriyorum
Sweat almıştım doğum günümde oydu ckskcklsmcmz
Almadım hiç. Ayrıca bu adamın imkanıyla milletin imkanı bir olamaz kızlarda bunlara özeniyor skdj
Mal da yalan mülktür yalan. Ev de yalan, bark da yalan. Gel biraz da sen oyalan ;)
Range ne zaman 10 milyon oldu yahu aynı araçtan bende var 4 4,5 arası şu an
Rengi içi tasarımı…
Onu gectim de bu iğrenç ötesi hayvan desenli üstü neden herkes giyiyor bir de öyle yapışıyor ki ciplaktan farksız
Zenginin malı züğürdün çenesini yorar. Bize ne mk
Yine zengin hanımlarla para karşılığı yemeğe çıkıp halleder
Böyle mi yapıyormuş
@Yenihesappppp1111 yaptı ya bir ara akşam yemeğine çıktı birkaç kadınla para karşılığında
Yurt dışındaki ünlüler de para karşılığı görüşme yapıyor. Sadece görüşmek. Ne var bunda
@YalvarBarışalımk zaten eşi için sorun yoksa o konuda bir şey diyemem
Zenginin malı züğürt'ün çenesini yorar hesabı 😄bizene ya yorum bile yapmak istemiyorum Dünya para kazanıyor onlar bu paralar bu sayılar onlar için bir anlam ifade etmiyor
Ul@n bizimkisi cicek bile almaz ne hayatlar var
Öncelikle belirtmek isterim hediyenin fiyatlarına bakmam ve önemli değil benim için ama denk geldiklerim ve bildiklerim arasında en pahalı hediyem 270 tlye alınan sweetim oldu
Evli olsan eşinden hangi hediyeyi alsan mutlu olurdun
Bunlari hic sevmem yapmacik gelmiyolar gormek bile istemem
Benimle beraber olma lütfuna kavuşan birine Bir de hediye alacak halim yok
Ego değil kalite
Benim gibi fit ve yakışıklı, kadın ruhundan anlayan, sevip değer verebilecek ve ömür boyu sadakat ile bağlı kalabilecek birini bulması imkansız gibi bir şey...
bu olağanüstü bir şey değil hatırlatmak isterim. Olması gereken bu övünülecek bir şey değil. Herkesin böyle olması lazım olmamaları onların ayıbı. ayrıca istediğin ol egolu bir insan çekilmez. karşı tarafta öyle olur büyük ihtimal o kadar övünme. İnan övünülecek bir şey yok. Kadın ruhundan anlamak diyip burada hediye almam diyorsun ahaha komik. sadece öyle olduğunu sanıyorsun bunlar da egonun eseri.
Yani hediye almam demek tabii Biraz ağır oldu ama yani Tamam sen olması gereken diyorsun ama öyle olması gereken yok ki
O yüzden o olması gereken bulunmaz Hint kumaşı oluyor...
Şunu da eklemek isterim yani ben burada açık konuşmak için bunları söyledim ben kendimi övsem ne olur övmesem ne olur Ben böyle bir insan değilim ki zaten Ama benim anlatmak istediğim gerçekleri aktarıp açık ve net bir şekilde insanları aydınlatmak
Bak tekrar söylüyorum ben kendimi övme derdimde değilim tamam mı Tamam senin dediğin gibi ben en kötü olayım tamam Benim için sorun değil yani seni rahatlatacaksa öyle olayım
Umarım söylediklerimi tamamen anlamışsındır
Anladım da kusura bakma ama. Baştan sona kendisini söyleyim böyleyim diye anlatan kişi egoludur. Diğer kişilere göre iyiyim diyebilirdin ful saydın. Olması gereken öyle diye bulunmaz Hint kumaşı olmuyor. Çok yüksek bir şey yapmıyor bu onu. Olması gereken bir insan olduğu için gidip övünen birisiyle arkadaş bile olmam şahsen. Ee hadi bende öyleyim neden övünmüyorum niye özelliklerimi anlatmadim? Bir değiliz. İstediğini söyleyebilirsin yaptığın ve söylediklerin egodan başka bir şey değil kime söylesen öyle der.
Burada inan ki yani bu konuyu aydınlatabilmek için söyledim Sen hala ego'dan bahsediyorsun Ben sana diyorum ki ben Kendimi övmek için söylemedim diyorum hala Ego diye tutturmuşsun ya Kim ben nasıl biliyorsa öleyim kendimi ispatlama zorunluluğum yok
Ben saygılı Medeni ve Çağdaş kişiliğimden memnunum senin benim hakkımda yaptığın yorumların umrumda olduğunu zannetmiyorum
ülkede orta tabaka yok abi. Ya uç zengin ya uç fakir
elektro gitar fiyatı burada 2000 civarı ama orada 40 euro vermiş :)
bunlar bana niye robot gibi geliyor acaba? ilginç bir soğuklukları var.
benim babam boğaziçini kazandığım için bana bmw adlı ömrüm boyunca bundan daha iyi birşeye sahip olamam bence
Benim neyim eksik o karıdan
Geberdikleri zamanda kefene götürürler artık aldıkları arabayi
@gotatan aynen depremde gördük orneklerini
kitap seti almış birisi o da 500tl ye yakın
Sonuçta ne biz özçivitiz ne de siz fahriye
Babam bana bilgisayar almıştı 10.000 TL verip
En fazla bilezik sanırım en pahalı
sanirim parfum almistim
Hayat bunlara güzel
30 binlik bilgisayardı
aldığım en pahalı hediye ayakkabıydı herhalde:)
Daha önce hediye almadım.
Ben hediye almadım ki en pahalı diyeyim...
Biz de izleyelim anca
Bu kadına ne alsa hakkıdır ya
Ayy bizene bundan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?