Esra Balamir, "Özge Özpirinçci artık doğallıktan çıktı, paçozluğa doğru gitmeye başladı." dedi. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce Özge Özpirinçci gerçekten paçozluğa doğru mu gidiyor?
Esra Balamir, Özge Özpirinçci artık doğallıktan çıktı, paçozluğa doğru gitmeye başladı. dedi. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Esra Balamir, "Özge Özpirinçci artık doğallıktan çıktı, paçozluğa doğru gitmeye başladı." dedi. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla