Kime ne. Durup başkasının görünüşünü öylesine eleştirmek yermek kesinlikle sorunlu insan davranışı. Beğenmezsen ilgilenmezsin takip etmezsin ki kadın iyi oyuncu. Kimseye mükemmel stili olduğunu iddia etmediyse bi zahmet sussun bu haber bulamayan magazinciler.
Herkes saçını boyatmak zorunda değil. Makyaj yapmak zorunda değil. Güzel giyinmek zorunda değil; ki güzel giyinmek kişiden kişiye göre değişir. Bu insanları Rahat bırakın canları ne istiyorsa nasıl rahatlarsa öyle olsunlar.
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Esra Balamir, "Özge Özpirinçci artık doğallıktan çıktı, paçozluğa doğru gitmeye başladı." dedi. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?