Ben Simge'yi daha çok beğendim <3

Simge Sağın
İrem Derici
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben Simge'yi daha çok beğendim <3

Simge Sağın tarzını daha çok beğendim çünkü fiziği daha güzel giyimi de aynı şekilde güzel. dişil enerjisi de daha çok iyi geliyor. ama irem derici de iyi yani benim için ikisi de iyi
Simge sağının çok güzel bir dişil enerjisi var bunu şarkılarına da yansıtan muhteşem bir ideol kesinlikle irem derici genelde patavatsız bir karakter bana göre şarkıları desen hep aynı tonlar aynı konular üzerinde kurulu. Bide simge sağın şarkıyı gerçekten yaşayarak yazıyor söylerken de yaşıyor, ikisi asla kıyaslanamaz bu durumda 🥳
Cevap
57Cevap
simge güzelliği ile ön plana çıkmış birisi. ses olarak irem simgeyi milyon kat geçer. bir çok şarkıcının ise özel mikrofonlar özel ses kartları bilgisayarda sesinin işlenmesini ele alırsak karga bile şarkıcı olabilir günümüzde. fiziki açıdan iremde güzel simgede ama simge yüz ve minyonlukla öne çıkıyor. bekar bir erkeğe sorsan ikisiyle de flört eder.
Güzelliği ile mi? Daha önce hiç simge dinlemedin heralde akustik haliyle dinle bakalım. Simge ses olarak İremi 4 e katlar. Türkiyede yeni nesil şarkıcılar arasında favorimdir
@Gecekusu98 peki
Favorim Zeki Müren.
Şarkılarından emin olan sanatçılar sahneye soyunarak çıkmazlar, bilakis giyinerek çıkarlar.
Simge Sağın çok güzel ve dişil enerjisi çok yüksek bir kadın. Aynı zamanda tarzını da çok beğeniyorum. İrem Derici onunla hiçbir yönden kıyaslanamaz bile.
Kendi vucutlarını sergilemeden şarkı söyleyemiyor mu bunlar illa bir yerlerini acıp sergilemek zorundalar mı.
Ramazan'ın ilk günü bunu paylaşan da milletin nefsine zulmediyorlar estağfurullah ya tüm erkekler de etkilenmiyor gibi yorum atmışlar
Hic biri bunlar sanatci değil bunlar g0tunu acip para kazaniyor hic dogru dürüst sarkilari bile yok 👎🏼
Simge sağın ı tebrik ederim. Bu kıyagetlerde birini görmek için pavyona gidip bir maaşını gömen milyonlara umut oluyor. #payvonlarkapatılsın
Saldırıya uğramış gibi kostüm mü olur kepaze olmuşlar.
İkisini de zerre beğenmedim bu çıplaklık sevdasi beni korkutuyor.
Ses olarak İrem daha güzel. Simge, kötü demiyorum ama İrem kadar bence değil. Kıyafeti Simge daha iyi taşımış. Ona bir şey diyemem.
İrem Derici itici geliyor, Simge daha hoş ayrica sesi daha güzel. Tabii renk ve zevkler tartışılmaz
Bunlar sesiyle ön plana çıkacaklarına vücuduyla çıkıyorlar. Hayret bir şey
O kadar estetik ve kıyafetlere ikisi de güzel değil. 👎
Simgenin konserine gittim kadın çok güzel yaa ve sahneside güzel.
İrem derici daha çok yakıştırdım. Kadında göğüs var taşıyor
İkisinden de nefret ediyorum denecek kadar sevmiyorum.
İkisini de pek tanımıyorum dinlemiyorum da. İkisine de yakışmış ama.
Simge Sağın güzelliği ve seksiliği diye bir şey var. İrem derici yanına bile yaklaşamaz
Simge güzel olmuş ama İrem Derici'ye bayılıyorum...
Simge gerçekten çok güzel beğeniyorum. Tam bir dişi.
Birisi güzeller güzeli Simge, diğeri mahallemizin esnafı Mükremin abi.
Haksız rekabet net Simge perfect women ama İrem’in deli doluluğuna laf yok
İkisi de değil
İkisi de tarzım değil
Burcu Biricik tek geçerim
Güzellik saflık duruluk doğallık hanimefendilik, Tanrı yaratmış...
Kanka beraber yapalım ama aynı şeyleri yazmayalım olur mu?
Yine biz:
Simgenin fiziği güzel diyenler nasıl anlıyor? Bir anlayamadım şu güzellik algısını😂
Simge daha güzel olsa da İrem Derici' nin fiziğine giydiği elbise daha çok gitmiş
İkiside berbat bikini ile sahneye çıkmış resmen topluma işte böyle kötü örnek oluyorlar
İkisine de hastayım ama bu onlar için bi şey ifade etmiyo 😀
İrem kendini aştı. Tarzını sevmem ama doğallığı hoş. Neyse o
Soyunmak sanat değil Anlamadılar bi türlü
Gülşen gibi olamazlar
Simge her açıdan daha güzel bir kadın
Farkederse kahrolayım 😂😂
Simge sağın çok güzel ya her şey yakışıyor
Simge ikiside iyi ama
İrem Derici daha Seksi durmus
Simge Gülşene bağladı
İrem derici'nin kıyafetine bayıldım
Simgee😄
İkisi de güzel değil begenmiyorum
İkisinin de ayakkabı seçimi harika yaa bayılıyorum
İrem bebeğim güzel olmuş
Tartışmasız Simge tabi ki
İkisi de favorim değil..
simge çok daha güzel ve cana yakın duruyor
Daha iyi giysiyi taşıyor sese kim bakıyor burada ?
Simge güzel kadın
İroşum favoriiim 🌸
Hadise ile beyonceyin olayi gibi
Sinem efsanedir
İkisinide dinlemiyorum
Simge elbette İrem onun kadar olamaz
Simge daha çok çekiyor insanı
Simgeye yakışmış
İreme çok güzel olmuş
İkisini de beğenmiyorum
İrem Derici ye aşığım ❤️
İrem Derici şarkıcı olarak önde benim icin
Simge bebek gibi kız İrem Derici yi kim napsın
Gülşen olma yolunda ilerliyor ikiside🤢
Benim yorumumdan da sanane
İkisi de o*rusbulara benzemiş iğrençler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?