Evet güzel ama abartılacak kadar güzel değil işte her kız kadar güzel yani ben özel bulmadım hiç bir şekilde. bunun dışında zaten türk dizilerinde ki oyuncular şişirmiş bir balon olduğu için çok fazla abartmayı severler genelde. zaten diziyi de izlemiyorum çünkü çok saçma geliyor.
Şu kızı çok abartıyorlar bence güzel değil. Bi dizi yüzünden popüler oluyor partneri de öyle. Gevşek gevşek hareketler çam yarması gibi tipler.. Saçma bence. Zaten dizilerde resmen po**rno gibi açık oynayacaklar yakında. O dereceye geldi.