Sence yakışıklı mı yoksa çok mu abartılıyor?

Evet, yakışıklı
Kısmen, abartılıyor
Hayır, değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sence yakışıklı mı yoksa çok mu abartılıyor?

Hanımefendiler kimi yakışıklı buluyorsa o yakışıklıdır kimi bulmuyorsa o değildir. Ben yakışıklı bulunmuyorum ve bu beyefendi genelde yakışıklı bulunuyor. Demek ki bu beyefendi yakışıklı ve ben değilim. :) Ona başarılar benim de halime şükür. :)
Televizyon da gördükleri role aşık oluyorlar. Dışarıda arkadaş ortamında, otobüste görseler bu kadar dikkat çekmez. Gerçi çoğu öyle, Kıvanç, Kenan, Çağatay ve Burak dışında diğerleri ortalama tipler.
Cevap
16Cevap
Az biraz tipi olsa da insanlar o kadar abarttı ki iyice iticileşti
Ortalama bir tipte bence. Bana çocuksu kaçıyor.
hayır değil.
@thelaady yakışıklı olupta abartılan yok evet Johnny Deppim fazla yakışıklı ve hakettiği ilgiyi görüyor ve asla abartılmıyor. Şahsen daha çok abartılması gerek😍aman o üst düzey olduğundan nolursa olsun abartılmış sayılmaz
Değil. Boyu yok, kaşları Türkiye min kaş rezervi olur, burun yapısı da baya farklı.. bence değil.
Popüler olmak ile yakışıklı olmak aynı şey değil, bunu karıştırıyor insanlar
Yoldan gecen siradan bir tip bana gore
Giyimi falan birde televizyonda cikiyor diye iyiymis gibi geliyor insanlara
Kaşları çok rahatsız edici onun dışında tatlı biri, oyunculuğu, jest ve mimikleri başarılı. Ama yakışıklı denir mi denir herhalde ya
Boş yere abartılanlardan.
Neden meşhur olmuşsa artık onu da merak ettim şimdi :)
gerçekten abartılıyor yakışıklı görmesek kandıracaklar bizi
Aslında bana yakışıklıdan ziyade sempatik geliyor konuşma tarzı davranışları…
Adamın kaşlarına cımbızla giresim geliyor ahhsj
hiç değil, bakışları dondurmaya bakan bir çocuk gibi
Sıradan tipi var, dizi sayesinde abartılmaya başlandı
Değil. Yakışıklı olup abartılan birini görmedim daha, hep tipsizler abartılır.
Bana yakışıklı gelmiyor bu adam ama sempatik bir tip
Yoklukta gideri olabilir shdh ya sabah sabah beni zorlamayın 😂
🤣
Bi tek bana mı çok itici geliyor eleman anlamadım yani...
bende değil ya her yerde bu tarz profil var zaten :D sarışın erkekleri beğeniyorum :)
Kadinlarda popiler olana ilgi duyma hastaligi var bu yuzden yakisikli oldugunu saniyo olabilirler
Kaşları olmasa iyi aslında
Evet yakisikli ama abartilacak kadar degil
Ben bundan daha yakışıklıyım sjjs
Hayır değil beni koysalar daha güzel rol yaparım.
Gereksiz abartılıyor.
Değil Olum Ne Buluyorsunuz Bunda
bu bok kaşlının neresi akısıklı
Adam gayet yakışıklı boşa tartışmayın :D
Tipi iyi
Hayır değil
Tatlı bir adam miş
Orta işte
Yakışıklı değil.
Değil
Kaşları çok güzel gerçekten 😂
Değil çirkin
Bence değil sıradan
Bu yakışıklıysa ben fahriye Evcenim xksjdb
Hoş çocuk 💜
Degıl tipsiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?