Besim Tibuk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kendini Liberal olarak pazarlayan ama özünde Türk Irkçısı olan bu adam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Az önce Youtube'de denk geldim çıldırdım resmen. Tibuk diyor ki Ermenilerin yarısı Türktür, Türkçe konuşur. Ermeniler Kürtler katletmiş çoğunlukla (Kürtler kimseyi katletmez!!) Ha birde diyor Rusların ezdiği çerkesler Türkiye'de mafya olmuş, asker olmuş diyor. Yok Lazlar akıllı adammış Türküz derlermiş vs. vs.
Bu adam liberalim diyor birde😀
Besim Tibuk hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla