Shakira’nın intikam şarkısı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben aşırı ergence buldum. Sözleri söyle "Bir Ferrari'yi Twingo ile değiştirdin. Bir Rolex'i Casio ile değiştirdin, benim yedeğim olan kadın, ben iki tane 22’lik çıtır kız ederim gibi söylemler var.. kendisine ferrari ve rolex derken diğer kadını maddi açıdan düşük gören bir benzetme bu. Sadece maddiyat odaklı yapılan benzetmeler bana bu evliliğin temelinin shakiranın mal varlığı mı olduğunu getirdi. Yani pique bu kadar zenginliği, lüksü bıraktın düşük bir insana gittin demek istiyor gibi geldi.. bu dil bana çok avam geldi. Dünyaca ünlü bir şarkıcının bu tarz bir şarkı söylemesi çok komik nereden nereye bir zamanlar cidden dünya starıydı. ne düşünüyorsunuz?

Shakira’nın intikam şarkısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla