Merhabalar Herkese🌸

Beren Saat ve Gigi Hadid aynı Valentino kombinini giydi💕
Sizce kime daha çok yakışmış?
Beren Saat
Gigi Hadid
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhabalar Herkese🌸

Beren Saat ve Gigi Hadid aynı Valentino kombinini giydi💕
Sizce kime daha çok yakışmış?
Yav bu victoria's secret modellerinin yüzleri Allah var çok güzel. Hepsinin cildi bebek gibi, suratları çok güzel. Ama şu kazulet gibi boydan ne anlıyolar? Gigi Hadid 1,78. Çok kazulet ve çok zayıf hiç hoş değil bence. Beren Saat 1,67 ama daha şık duruyo. Kadında en fazla 1,72, 1-73 olmalı boy. Fazlası çok kötü gösteriyo ya. Hiçbir estetiği yok.
ztn çoğu estetik victoria secret mankenlerinin o yüzden mükemeller :D
@ButcherBlaviken aşırı uzun boy itici ya. yüzleri estetik olabilir ama başarılı estetik en azından. estetikle hiçbir şeye benzemeyen de var.
175 iyidir
@_MelisYıldız_ ne biliyim bana göre o da çok Rihanna iyi ya 1,73 boy
@KaramelMacchiato_ kıyafetler ikisinede yakışmamış bence
Benim boy 173 ayakkabı ile 175 oluyor zaten bende yeterli buluyorum ama şöyle bir şey var, kadın ne kadar uzunsa özellikle bacak boyu olarak, o kadar çekici oluyor ve giydiği kıyafetleri taşıyabiliyor. Şahsi fikrim.
@ButcherBlaviken evet o kıyafet kötü
@_MelisYıldız_ ya tamam işte 1,70in çok da üstüne olmamak lazım. 1,70 birisine de her şey çok yakışıyo
Ben uzun boylu kadınları çok beğeniyorum ama tabii ki zevk meselesi
Türk kadınlarına laf söylüyorsunuz da Türk erkekleri de çok uzun değil yani genele vurduğunuzda. Ortalama 175 falan.
@_MelisYıldız_ ama biz uzamak için çaba sarf ediyoruz basket olsun yüzme olsun fark bu sadece
Ben bundan bahsetmiyorum Türk genetik yapısından bahsediyorum, genetik olarak pek uzun değiliz genele vurduğunda çünkü köken olarak Orta Asyalı DNA'sına sahibiz ve Asyalılar uzun değil, tabi göçmenler hariç ben göçmenim mesela kırımdan bu fiziksel olarak fark ediyor ama senin dediğin spor olayı farklı bir şey ve çok küçük yaşlardan başlanmalı boya olumlu etki etmesi için.
@şugarboyy yav ben kisa olsun demiyorum ki kadin icin 1,70 kisa mi? Veya en fazla 1,75 diyorum kisa mi? Basladiniz gene Turk kadinlari Turk kadinlari. Sanki Turk erkekleri cok uzun. Ben 1,70im mesela gayet de endamli bence. Turk kadini neyse Turk erkegi de o yani kusura bakmayin. Ayni irk.
@KaramelMacchiato_ bizim anlamadığımız şu ztn madem türk kadını ile erkeli aynı neden 1.80 üzeri erkek istiyorsunuz :D niye kabullenmiyorsunuz bu olayı
@ButcherBlaviken sahsen ben kendim 1,70 oldugum icin 1,80 erkek isterim yanima. Napiyim bacak boyum kadar adami yanimda? Oyuncak diye mi gezdiriyim? Ben 1,70sem yanimdaki adam da en azindan 1,80 olsun ki estetik gorunsun
Ki sevgilim oyle. 1,82 boyu hic siritmiyo yani
@KaramelMacchiato_ Ben 1.95 im ztn de merak ediyordum yani neden 1.80 üzeri diye sormuştum çoğu kişiye en azından adam akıllı bir sen cevap verdin
@ButcherBlaviken he bak boyum 1,55 falan olsa 1,80 istemeye hakkim yok o dogru
@KaramelMacchiato_ ben burada neler gördüm valla 1.80 altındaki erkekler şansınız yok diyen bile 1.55 lik kız vardı onlarda tamamıyla yüksek egodan ibaret
@ButcherBlaviken evet onlarinki ego. 1,55lik kiza 1,65lik adam yeter en fazl
@ButcherBlaviken topuklu ayakkabı payı diye bir şey var canım 😂 Erkek kızdan en az 10cm uzun olsun ki kız topuklu giyindiğinde sırıtmasın. Ha diyer yandan 150 olup ta 190 erkek isteyen kızları bizde kız olarak takmıyoruz boş ver onları xd
@_MelisYıldız_ ha evet topuklu olayi var onu hesaplamadim tamam 1,55 kiza gene 1,65 yetiyo 🤣
😂😂😂 teşekkür ederim sohbetiniz için @_MelisYıldız_ @KaramelMacchiato_
@ButcherBlaviken rica ederim 🤣
@ButcherBlaviken rica ederim ne demek
@ButcherBlaviken uzamak için çaba mı? Genetik bir durum kızlar voleybol oynar uzamak için
Beren saat küçük çocuk gibi olmuş. Gigi ye yakışmış tabiki de
Beren saate yakışmış
bu nasıl bir elbise yahu gözlerim kanadı. tamam moda diyoruz eyvallah da böyle eski yıllarda saray da padişahı eğlendirmekle görevli şaklabanlara benzemişler. kızlar bence bunları kendinize yapmayın :)
Cevap
30Cevap
Gigi hadid tabi ki
Neden ikisi de bana bunu zorla giydirdiler gibi iç sesleri çığlık atar gibi samimiyetsiz tavırlar sergilemişki?
O ayakkabıyla kimseye yakışma ihtimali olduğunu sanmıyorum
Hiçbirine yakışmamış, ikisi de çok güzel elbise çok kötü
İşin ucunda türk kadını olduğu için Beren Saat dedim.
Renk tonu çok cırtlak insanı rahatsız ediyor.. beren dha iyi taşımış
Berende daha tatlı durmuş ama gigi dedim içimden öyle geldi
Berene de yakışmış gerçekten. Ama Gigi biblo gibi 💘
Bana göre dünyanın en güzel kızı Beren Saat dir ve her şey en çok ona yakışır tabi ki
Moda diye saçma sapan şeyleri giyiyorlar işte
2 si de kendilerine yazık etmiş çok kötü gitmişler gerçekten yakışmamış 2 sine de
En çok berene yakışmış, helal olsun beren ablama
Berenin saclarinin koyu olmasi daha net gostermiş kombini.
Beren Saat derim de kıyafet güzel gelmedi.
Gigi hadid iyi hoş yakışmış
Böyle elbiseler neden tasarlanıyorki😂
İkisinide yakışmış bence
Bizimkiler takliti seviyor😔
Berene yakışmış
İkiside itici hadid daha az itici
Pembeler aşkına 🤣 o neydi gııı öyle 😂😂
Gigi hadid mükemmel ya
Gigi hadid 'e daha çok yakışmış bence
Beren çok tatlı olmuş 🫶🏻
Gigi daha iyi
A şıkkı beren saat
Gigiye hoş olmuş
#Hükümdar
İkisine de yakışmamış
Gigi Hadid diyorum..
Beren Saat e aşırı yakışmış
Bizim bihterimize daha güzel olmuş dksjdjs
uff zenginler igrenc giyiniyo
Sarısın oldugu için ona daha cok takımız renk
Bence Beren Saat demeliyiz
Beren ablaya
Gigi harika olmuş
Yabancı kadın super olmus
Berene yakışmısss bence
Canım bunu seçmek istedi
Gigi
Yakışmasada o bir Türk desteklerim.
Tabi ki Beren 👍
Beren beren beren
Beren saat
Beren Saat.
Eh iste
Çok itici ya
Hic birine 😀😀😀
Beren Saat
Beren Saat te daha çok çuval gibi durmuş 😂😂😂
Kıskanmadım
Gigi Hadid
Ne bu torbamı
Gigi Hadid
Kesinlikle gigiye
beren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?