Merhabalar Herkese🌸
Milano Moda Haftası'nda Gigi ve Bella Hadid popdyumda!
Sizce habgisinin tarzı daha iyi?
Milano Moda Haftası'nda Gigi ve Bella Hadid popdyumda!
Sizce habgisinin tarzı daha iyi?
Gigi Hadid
Bella Hadid
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
ikisini de beğenmedim açık söyleyeyim kadınlar çok güzel ona lafım yok ama kıyafetler beni cezbetmedi.
Tarzlarını demiyorum ama yüz ve fizik olarak gigi demiyende ne bileyim👌🏻 su gibi güzelliği var
Ben bu moda işlerinden anlamıyorum🤷😂 ikisi de komik en azından üstteki siyah ya
Bella'nın ki çok daha soft, salaş, gündelik ve şık gözüküyor.
Kaburgacı Cabbar Habib.. tarzı on numara doyum olmuyor.
Giginin tipini sevdiğim için hep o diyesim geliyor.
Tam kara kışta giyinmelik kızlar için üşümezler ve havalı görünürler.
Biz giysek deli derler...
Gigi çok değişmiş doğumdan sonra beğenmiyorum
Gigi’yi daha çok beğeniyorum genel olarak.
Gigi cok güzel bella cok cirkin buluyorum kemikli yüz sevmem kadında gigi kat kat önde her acıdan ve daha güzellll
İlk efsane ne öyle 😂
Bu kadın çok tatlı ya
Hangisi
Gigi tabikide
Bencede digeri cok erkeksi ve çirkin
Yüzü çok uzun ondan sjsbs
Estetik yaptırmıs bide estetikli hali buysaa gkfjfj
Kadını gömdün ya 😂😂
Napıyımm bana çirkin geliyoo valla 😅😅🙈
😂😂😂
Sen bellayı begeniosun heralde
Gigi dedim ya
Yok onu anladımda bella cirkin dedim ya hani sen begeniyo sn sasirdıgına göre 😅🙈
Yoo şaşırmadım kadını iyice gömdün dedm o kdr djdbdj yazık ya ondan dshsbbd
Hiçbiride tarz olmamış ki beğenmedim
Gigi
Gigi hep bir tık önde
Bella
Ama yüzü olmamış..
Gigi
Hac elbisesi gibi tarz değil bence
Bella o kulaklarınla uzaylılara benziyor
Gigi tabiki de
İkiside berbat
Bella
Ben gigi seviyom
Gram sevmedim
Gigi diyorum
Bella daha tarz gibi geldi.
Bella
Nasıl giyiyorlar bunları ya biz giysek deli derler
Suriyelilere benzemişler
Hiçbiride Tarz Değil
Gigi aşk ♥️
Mükemmel
Ikiside
Gigi Hadid
bellaaa
İkiside iğrenç