Gülşen mahkemede kendini savundu! Yaptığı savunmayı nasıl buldunuz?

Gülşen mahkemede kendini savundu! Yaptığı savunmayı nasıl buldunuz?

Yapılan duruşmada Gülşen kendini şöyle savundu: "Değerlerini incitmiş olabileceğimi düşündüğüm herkesten samimiyetle özür dilerim. Bütün bunları hayatta Gülşen olarak var olmamın cezası olarak görüyorum, Bu konuda daha önce de ifadeler verdim. Tekrar ederim suçsuzum. Yargılama sonunda beraat edeceğime inanıyorum. Bütün konu sahne içinde bir arkadaşımla şakalaşmadan ibarettir. Sahnedeyken dinleyicilerin arasına katılmak istedim. Kalabalıkta bu mümkün olmadığından sahnedeki arkadaşlarımdan birini beni seyircilerin arasına taşımasını istedim. Bir arkadaşım şaka olarak seni imam taşısın dedi. İmam da aramızda bu lakapla anılan arkadaşımdır, bu lakabın özel bir anlamı yok. Sahne şovlarında sıklıkla şakalaştığımız bir arkadaşımızdır. Sahne heyecanının getirmiş olduğu refleksle, sahne üzerindeki iki kişi arasındaki diyalogtur. Hatta diyalog kendisi diye bitmektedir. Bunu söylerken ne üçüncü bir şahıs ne bir sosyal sınıf ve kesimi hedefledim. Tekrarlamadım, altını çizmedim, alkışlatmadım sonra tanıtım amacıyla kullanmadım dolayısıyla halkı kin ve düşmanlığa tahrik tavrı sergilemedim. Niyetim asla bu olamaz, üzerime atılı suçu işlemedim."

https://www.mynet.com/gulsen-durusmada-kendini-savundu-butun-bunlari-hayatta-gulsen-olarak-var-olmamin-cezasi-olarak-goruyorum-426230-mymagazin

Haklı
Haksız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Gülşen mahkemede kendini savundu! Yaptığı savunmayı nasıl buldunuz?
Cevapla