İdo'nun yeni saçı göreni şok ediyor bence! :O Güzel mi olmuş kötü mü olmuş anlayamadım. Kekomsu olmuş sanki biraz. Siz ne diyorsunuz?

Her saç stili gibi bu da çok yakışmış!
Mahalle berberinde traş olmuş gibi, hiç beğenmedim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kötü olmuş
Nasıl Olacak Bildiğin keko Olmuş serseri Nedendir bilmiyorum ama bu tipini hikoya benzettim 😅 ido Sen tam bi hikosun
" Yürüde ense taşını görelim" derler ya işte o stil bir saç traşı yapmış bence.
Enseyi fazla kazıtmış
Ben gözümün önünü görmüyorum 🤣 ido Tatlısesin saçını nerden görüyüm hayırlı olsun 😂 güle güle kullansın
Begenmis yapmis kime ne, tatli buluyorum o cocugu Ben.
Allah'ım bu gözler bunu da mı görecekti🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Bu kadar zengin olup bu kadar vizyonsuz olmayı nasıl başarıyolar
hahahahhahhaa
arkdaş yorum yapmış ama hikko daha sempatik. dünya benden kıcık aliyor bende bundan ya hiç elle tutulur bir tarafı yo k
ya da boş ver klipinde tipi iydi cok zayiflamis keko
İsmine yakışır bi saç sitili. Tam kro işi
Gtume kaş göz çizsem daha yakışıklı olur.
Kendisini sevmiyorum babasını da sevmiyorum.
Bildiğimiz klasik keko saç modeli bu 😂
Gördüğüm en kötü model 🤢
Şimdi tüm özentiler bu saçı yapacak
Tası koyup kesmişler😄😄😄
Zaten kekoydu dahada kekoya dönmüş
Pek beğenemedim.
Umarım moda olmaz 🤭
Esenyurta mı uğramış 😂😂😂😂
Kekomsu olmuş demişsin de herif zaten keko
Kafasına tas geçirip yapmışlar gibi.
Shelbylere özenmiş herhalde ama olmamış
Zaten kekonun teki. İyice torbacılara benzemiş
Keko gibi olmuş
Kro, serseri tarzı bir saç modeli işte
Cok kotu
çok keko olmuş ya
estetik yaptirdiktan sonra biraktim ben
Kendi zevki
tatlı olmuş
Keko.
Berberinin boyu kisa galiba
Kendini harcamış yakışmamış bence
Değişik olmuş hayırlısı
🤮🤮🤮
Keko
Çok kötüü
Berbat