"Göğüslerimi çok seviyorum" diyen İrem Derici'nin son pozu ortalığı yıktı geçti. Sizce abartıyor mu?

Haber linki

Ünlü şarkıcı İrem Derici, geçtiğimiz günlerde göğüslerine yaptırdığı dolgu hakkındaki bir soruyu "Göğüslerimden çok memnunum, göğüslerimi çok seviyorum" diye yanıtlamıştı. Son olarak bir teknede beyaz bikinisiyle poz veren Derici, hayranlarından tam not aldı.

Sizce de güzel mi, abartıyor mu?

Göğüslerimi çok seviyorum diyen İrem Dericinin son pozu ortalığı yıktı geçti. Sizce abartıyor mu?
Göğüslerimi çok seviyorum diyen İrem Dericinin son pozu ortalığı yıktı geçti. Sizce abartıyor mu?
Göğüslerimi çok seviyorum diyen İrem Dericinin son pozu ortalığı yıktı geçti. Sizce abartıyor mu?
"Göğüslerimi çok seviyorum" diyen İrem Derici'nin son pozu ortalığı yıktı geçti. Sizce abartıyor mu?
Cevapla