"Çok aşıktım bir eşime, rüyamda ayrıldığımızı görür ağlardım sonra aldatırdım" diyen Mehmet Ali Erbil hakkında düşünceleriniz neler?

Mehmet Ali Erbil, "Çok aşıktım bir eşime, rüyamda ayrıldığımızı görür ağlardım sonra aldatırdım. Bu yedekleme dürtüsü bence" diyerek şaşkınlık yarattı. Siz Hiç eşinizi ya da sevgilinizi aldattınız mı? Konu hakkındaki düşünceleriniz neler?

"Çok aşıktım bir eşime, rüyamda ayrıldığımızı görür ağlardım sonra aldatırdım" diyen Mehmet Ali Erbil hakkında düşünceleriniz neler?
Cevapla