İlk giydiği gelinlik
İkinci giydiği gelinlik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkiside kötü. Yalap şalap gelinlik yapmışlar birde bunlara yığınla para veriyorlar. Neden gelinlikler yerleri hep süpürüyor. Ufo gibi içine girmiş ama uçamıyor. Mutluluktan uçuyordur ona bir lafım yok.
Bence ikiside güzel değil.
Zevkli olmak başka , zengin olmak başka bir şey.
İkisininde bir kisi de olmasi her zaman rastlanan bir durum olamaz.
Nadiren.
Evleneceğim o şanslı kişi;
bu nedenle hiç sorun yaşamayacak çünkü benim zevkime guvenecegini düşünüyorum.
Şimdi bir kez daha anladım.
Selam gadası 🙃
Allah bir ömür boyu mutluluklar versin. İkinci gelinlik daha hoş duruyor.
Su kizi bi sevemedim ya
Cevap
20Cevap
İkincisi
Bilemiyorum. Favori bir gelinliğim yok. Evlensem şunu giyerim dediğim bir şey yok 😂 alttaki ama bir yik daha güzel gibi tanı 500-600 bin vardır heralde
İkinci giydiği gelinliğe bir erkek olarak ben bile düştüm yani. Ha belki güzel değildir kadın gözüyle nasıl yorumlarsınız bilemem ama bence aşırı şık olmuş ve demette güzel taşımış
ikisi de ilgi alanım dışı.
gel ben sana giydircem
İlk gelinlik güzel tabi ama önemli olan daimi mutluluk elbisesini giymek..
İkisi de birbirinden berbattı o kadar pahalı şatafat içinde düğün yap çarşaflar üstüne geçirip geçirip gelinlik diye yuttur saçma bence
Oguzhan hep ayni takimi giymis farkettin mi.😊 ikiside guzel ama 2. Biraz daha ön planda sanki
ikisi de kötüydü bence
İnsan zenginleştikce giydiği kiyafetler ucuz görünüyor bana göre, iki gelinlik zaten saçma biseyde o zenginliğin icinde bu kadar çirkin gelinlik seçmelerine ayri bi sacmalik
İlkini hiç beğenmedim, ikincisi fena değil. İkincisini beğenmesem de güzel gibi...
İkisi de güzel değilde tercih yapılacaksa ikincisi derim
Bu kıza bu oğlan olmadı be.. En fazla 1 yıl diyorum
Demet Özdemir'i bikinili görmeyi de tercih ettim Çok seksi bir kadının üzerinde Göğüsleri muhteşem
La kadın evlendi dediğine bah hele
Olsun gelse deseki hadi gel yok olmaz mı diyeceksin
Rabbım eşimi senin gibilerden korusun
Evli misin
İkiside hoş bence. Ama ikinci çok daha hoşuma gitti
Birincisi rakı şişesi süsü müdür nedir ona benziyor
İkinci giydiği gelinlik.
İkincisi çok daha güzel ve hoş
İkisini de beğenmedim çok daha güzel modeller var
İlki daha güzel
İkinci.
İlk gelinlik
yani tercih yapacaksam tabi ki ikincisi.
Demette gitti ya yine bekar kaldık 🤣🔥
C hiçbiri
İkincisi daha iyiydi
B şıkkı diğeri abiye modelleri gibi duruyor 😁😁😁
İkinci
ikiside güzel değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?