Demet Özdemir ve Oğuzhan Koç çifti dün Göcek'de tatilde eğlenirken görüntülendi. Ben bu çifti seviyorum, siz nasıl buluyorsunuzz? :)

Demet Özdemir ve Oğuzhan Koç çifti dün Göcek'de tatilde eğlenirken görüntülendi. Ben bu çifti seviyorum, siz nasıl buluyorsunuzz? :)

Normalde çok sahte, yapay, yapmacık ve ahlaksız buluyordum ama birbirleri ile ne kadar uyumlu ve mutlu olduklarını fark ettim. Bu ilişki ikisine de değer kattı gibi. O yüzden kendi içlerinde iyi, sağlıklı ve normal görünüyorlar. Önceki kızların suçu neydi bilmiyorum.
Cevap
11Cevap
Takip etmiyorum ünlüleri
Yagmurun askerleriyiz
Samimi bulamıyorum bu çifti niyeyse ve yakıştıramadım da hiç ama onlar mutluysa bize laf düşmez tabi mutlu olsunlar
Bu gündem takip etme merakını bir türlü anlamıyorum. Ne kadar boş faydasız insanlar varsa onları konuşuyorsunuz
Oğuzhan iyi biri demeti tanımıyorum ama anlaşıyorlar demek ki
: )
Görüntülemeleri hoş değil ayrıca bu insanlara böyle önem vermeniz doğru değil. Önemli bir şey yapsalar anlarım da bir şey yaptıkları yok ve çok ilgileniyorsunuz : )
Oğuzhan Koç'u tek başına severim ama Demet Özdemirle çok samimiyetsiz geliyor nedense
Oğuzhan Koç u seviyordum amaa Demet le olunca soğudum
Oğuzhan koç çok efendi temiz yüzlü biridir. O yüzden seviyorum onu
Bence yakışıyorlarrr umarım bunlar da başka projelerde yer alınca ayrılmazlar
Aman hiç bir sempati duymuyorum bunlara. Ben hadise mehmetçiyim.
Magazin ilgimi çekmez. İlgisini çeken kişinin de seviyesiz olduğunu düşünürüm
Görgüsüz Ahlaksızlar ne diyim Evlenmeden Mahrem Yerlerini Görüyorlar
Evli şu an bu ikili
Ha ama dediğin doğru orası ayrı
Onlar beni seviyor mu? Niye seveyim el alemi. Ergen ergen fanatizimler bana göre değil.
Seviyorum yakışıyorlar.
Takip etmiyoruz
Hiç yakıştıramıyorum nedensee
Sevsem ne sevmesem ne!!¿Beni ilgilendirmiyor.
En sevmediğim iki insan birbirini bulmuş.
Çifti takip etmiyorum ki
pek sevmiyorum
Al birini vur ötekine ikisi de birbirinden itici
Ünlülerin hiçbiri umrumda değil
Ünlülerin hiçbirini samimi bulmuyorum.
Bayılıyom
Çok itici ikiside
Yakıştıramadım ben
Sevmiyorum Yağmur aklıma geliyor..
eh çok da sevmiyorum ama işte
Demet Özdemir bna hiç samimi gelmiyor ya
Oguzhani severim
Bize ne milletten
Yakışmıyorlar bence
Evet...
Hiç yakismiyorlar
İlgimi çekmiyorlar
sevmediğim bir çift
ay çok sevmiyorum ya
Yakışıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?