Hayko Cepkin:"Sosyal medyanın bize %70 oranında zararı var" dedi. Siz daha çok zararını mı görüyorsunuz yararını mı?

Merhabalar Herkese🌸

Hayko Cepkin:Sosyal medyanın bize %70 oranında zararı var dedi. Siz daha çok zararını mı görüyorsunuz yararını mı?

Hayko Cepkin:

"Bence dijital platform ve sosyal dünyanın bize faydalarından çok zararı var. Bana göre %70 zararı var. Günümüzün verdiği aksiyon şu anki durumun en büyük hatalısı. Şu telefon denen merette insanların birbirine fazlasıyla ulaşabilme hali. Normalde kendi aranda yapacağın geyiği herkesin görebileceği bir yere sunmak çok büyük bir kahvehane etkisi oluşturuyor"

Dediklerine katılıyor musunuz?

Hayko Cepkin:"Sosyal medyanın bize %70 oranında zararı var" dedi. Siz daha çok zararını mı görüyorsunuz yararını mı?
Cevapla