
Ben çok beğendim. Çok doğal durmuş. Üstelik Seda Sayan'la aynı doktora gidiyormuş ama Seda Sayan'dan bin kat daha iyi olmuş bence.

Ben çok beğendim. Çok doğal durmuş. Üstelik Seda Sayan'la aynı doktora gidiyormuş ama Seda Sayan'dan bin kat daha iyi olmuş bence.
Çok iyi olmuş valla doktorun ellerine sağlık. Hasta ne isterse doktor onu yapar seda sayan artık kaşını aldırır gibi estetik yaptırıyor
hahahahah bence de güzel iş çıkarmış
Cevap
11Cevap
Çok gençleşmiş iyi olmuş
Çok farklı olmuş. Bergüzar Korel'e benzemiş bence.
evet çok değişmiş ama güzel olmuş
seksi olmuş bence :)
Zaten güzel ve hoş bir kadındı bence gereksiz bir estetik olmuş
One neneyi 20 yasında gibi yapmişlar güzel olmus ildefa estetik birisini kurtarmıs
ben de ilk defa bi estetiği beğendim
bu kadın niye maskülen duruyor hep anlamadım biraz feminen dursa halbuki 10 numara olacak.
hahahah belki saçları kısa diyedir
bence de sdjfsdsdf
Kesinlikle gençleşmiş estetiğin gücü adlı çalışma diyebiliriz
para=güzellik demek oldu artık :D
Tek fotografla karar vermek zor. Ama süper genç görünüyor.
Abi resmen genç kız gibi olmuş. Bu estetik ameliyatlara Servet harcamış olması lazım bu hale gelmek için.
Güzel olmus valla
Diriliş gerçekleşmiş 😂
gEnclesmis resmen ahsha
evet bayağı fark etmiş ya :D
Bekle! Gerçekten shop filan değil di mi bu? 😳
cidden gerçek..
Uha çok değişmiş ya güzel olmuş
evet harikaa <3
Çok iyi o kadar doğal ve güzel ki
bence de çok doğal durmuş <3
Şaka mı bu? Ne tepki vereceğimi şaşırdım 😂😂
Çok filtre kullanmış anlaşılmıyor
Değişmiş baya
güzel yönde değişmiş <3
0 estetik
Olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?