Abla güzel ama beni çok etkilemez güzel olduğu bir gerçek ama ben herkesten etkilenmem en azından dış görüşdem sadece etkileyebilirim. Aşk falan yok ya. Kısaca güzel ama bana göre normal
Yok sanmiyorum ama oguzhan icin sevindim cok farkli kafalardi Africa oguzhan zeynep kolcak evelenecekti ayirdi simdi en yakin arkadasi dembele nisanlandi tabi arkadas degiller karma iste
Yok sen beni anlamadin ben onu demek istemedim oguzhan ve sevgilisi zeynep dugun hazirligi yaparken aralarina giriyor be isi bozuyo demetle yagmur arkadas her ne kadar eskide olsa insan arkadasinin eski sevgilsiiyle birlikte olmaz bence ama yagmurda haketti
Oğuzhan bu kızı tam 5 - 6 yıl bekletti. Şimdi Demet ile göstermelik bir aşk yaşıyor. Demet' inde çıkmadığı, aşk yaşamadığı kalmadı zaten. Her ikiside reklam yapmayı çok seviyor. Biliyorsunuz her ikisini de Acun destekliyor hâlâ..
Evet.👍 nişanlandılar sadece. Çok uzun sürmez. Daha önce de italya ya yerleşen neydi adı? Can yaman vardı. Ondan evvel de ibrahim Çelikkol vardı.. Hayırlısı tabii ki , inşallah olur bişeyler aralarında..👍
ben valla sokaga ciksam unlulerden daha guzel kizlar goruyorum bana gore unlulerin tipi hepsi birbirine benziyor eskiden melisa dongeli begenirdim o da seda sayana dondu
Bencede iste hepsi ayni gūzellik anlayisina uyacak hic kendi olmak isteyen yok bu arada bu kizda bi negatiflik yapmaciklik var tatli goze hitap ediyo ama guzel diyemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Abla güzel ama beni çok etkilemez güzel olduğu bir gerçek ama ben herkesten etkilenmem en azından dış görüşdem sadece etkileyebilirim. Aşk falan yok ya. Kısaca güzel ama bana göre normal
Normal bi kiz bence ama uzulmeyi hic haketmiyor umarim uzulmuyodurda
Uzulmek ne alaka
Oguzhan koc icin uzuluyosa diye dedim
Yok sanmiyorum ama oguzhan icin sevindim cok farkli kafalardi Africa oguzhan zeynep kolcak evelenecekti ayirdi simdi en yakin arkadasi dembele nisanlandi tabi arkadas degiller karma iste
Demetle
Evet biliyorum. O yuzden uzuldum.
Ama uzulmeyi haketmiyo demen biraz tuhaf kacti yuva yikan yuva olmaz hem uzulsun bence akli basina gelir
Bildigim kadariyla bu kizin bir sucu yokmus. Oguzhan demetle bu kizdan sonra oldu. Gerisini bilmiyorum valla.
Yok sen beni anlamadin ben onu demek istemedim oguzhan ve sevgilisi zeynep dugun hazirligi yaparken aralarina giriyor be isi bozuyo demetle yagmur arkadas her ne kadar eskide olsa insan arkadasinin eski sevgilsiiyle birlikte olmaz bence ama yagmurda haketti
Hmm o dedigini bilmiyodum. Herkes yasattigini yasiyor diyolar ya o misal olmus.
Oğuzhan koç için niye üzülsün ki. Kızın ailesi zaten Oğuhan Koç ' u istemiyordu. Çokta doğru bir karardı istememeleri Oğuzhan' ı..
@gokantemur neden nesi var oguzhanin
Oğuzhan bu kızı tam 5 - 6 yıl bekletti. Şimdi Demet ile göstermelik bir aşk yaşıyor. Demet' inde çıkmadığı, aşk yaşamadığı kalmadı zaten. Her ikiside reklam yapmayı çok seviyor. Biliyorsunuz her ikisini de Acun destekliyor hâlâ..
@gokantemur demet ve oğuzhan nişanlandı yanlız
Evet.👍 nişanlandılar sadece. Çok uzun sürmez. Daha önce de italya ya yerleşen neydi adı? Can yaman vardı. Ondan evvel de ibrahim Çelikkol vardı.. Hayırlısı tabii ki , inşallah olur bişeyler aralarında..👍
Bu kız güzel, bamışlarında gözlerinde güzel bir aurası var, çekiciliği var
Çoooooooooook tatlı ve sempatik geliyor bana
Çok güzel bir kız 👍 Oğuzhan Koç ' un eski sevgilisiydi galiba..
güzel şahsi tanıyorum :))
Neyin oluyo
bu kız nerde oynuyordu
Adini feriha koydum Ece
Güneşi beklerken melis
kalp yarası ayşe benim bildiklerim bunlar sen hangileri biliyosun bilmiyorumda 😂
güneşi beklerken melis 😂
O dizi varken kac yaşındaydım 9 - 10 falanmi skskddh ben 16 ergenligim dizisi sksksk
Normal gayet, Eli yuzû duzgûn iste
Çoğu "güzel" ünlülerden, daha güzel. Doğal.
Güzel sadece abartmaya gerek yok.
Güzel kız ama abartılacak kadar değil
Çok sempatik güzel bi kız bence :)
Güzel olmasından ziyade tatlı buluyorum
benim guzellik algima uymuyor sahsen
Kim guzel sence
ben valla sokaga ciksam unlulerden daha guzel kizlar goruyorum bana gore unlulerin tipi hepsi birbirine benziyor eskiden melisa dongeli begenirdim o da seda sayana dondu
Bencede iste hepsi ayni gūzellik anlayisina uyacak hic kendi olmak isteyen yok bu arada bu kizda bi negatiflik yapmaciklik var tatli goze hitap ediyo ama guzel diyemiyorum
bana bu kiz karadeniz asiret dizilerinde oynayan surekli aglayan caresiz kiz enerjisi veriyor fazla sevemedim
Bi ara dogu dizisi vardi ondan mi oyle geliyo bencede
su sey vardi ya hercai, sen anlat karadeniz falan onlar geliyor benim aklima
aynen öyle, dışarda çok güzel kızlar var
Sokakta görsem bana bakmaz der şansımı denemem
Belkide sende ona bakmazsin o ference mi guzel yani
Derece
Güzel mi degilmi bilmem ama ben öyle derim
ortalamanın üstünde..
normalde güzel demem kolay kolay ama bu guzel
Eminim oylesindir :))
Bende tam guzel diycem dis yapisi cok buyuk o bozuyo sanki
@AhmetHenderson yaw sen kimsin kardeş özelden taciz mi ettim seni hayirdir sdfqwd
Güzel kız.
Tarzım mı? Değil
Tarzın nasıl peki
Gösteriyim,
Yani isim soyisim de yazabilirsin
Buradan yazılmaz
Ayy sende alt tarafı bisey yazcan
Koş kız
Neden sana mesaj atayım yani neden burada söylemiyorsunki sjsjsj
Biraz makara yaparız
Tamamda burada yaz bari merak ettim yaa turkmu yabancı mi
Normal
Güzel
orta
Guzel bi kiz yani
8/10
Güzel
Çok güzel.
Güzele yakın
orta üstü
orta güzel
Normal işte
Orta
Orta
Güzel kız kenks
10 uzerinden kac mesela orta mi cokmu guzel
IMDb 8.3
Hadi canim
Güzel