
https://www.mynet.com/seyhan-soylu-uzaya-gitmek-icin-1-milyon-dolar-sozu-verdi-404291-mymagazin

Bilime, keşfetmeye albenisi olan birinin gitmesini isterim.
Eig için Teşekkürler 🦋🦋🦋
kendimin gitmesini isterdim :d
Cevap
4Cevap
Barış özcan ya da Evrim ağacı sitesinin sahibi
Mustafa Topaloğlu gitse en azından gözüm açık gitmezdim şimdi gözüm açık kalacak jdjdj
Sisi ile birlikte Cumhurbaşkanımız Erdoğan, AKP milletvekilleri, AKP seçmenleri ve AKP medyası gitsin. Birlikte keşfetsinler uzayı. 😃😃
sisi mısırda değil mi
Yolu açık olsun, ne diyelim
Geri dönmemesi halinde fark edilmeyecektir.
Mustafa topaloglu en kıdemli uzaylı 🤣
Güle güle gitsin
Tek giderim ben
ben gitmek isterim :)
"O" gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar