Melek Mosso'nun ahlağa aykırı iddiasıyla konseri iptal edilmiş, yerine şarkıcı Seda Sayan tercih edilmişti. Seda Sayan olumsuz hava şartları, bilet bulamama nedenleri ile konsere gidemedi.
Melek Mosso'nun yerine sahne alacak Seda Sayan Isparta'ya gidemedi! Ne diyorsunuz?
İşte bazen hiç düşünmeden istemsizce yapılan bir hareket bir söylemin bedelini hayat en ağır şekilde ödetebiliyor. Melek bunu yaşadı, çünkü sahnenin tozuna alışkın değil, henüz sahnenin tozunu tam anlamıyla yutmuş değil.. Fakat aslında bu durum onun lehine işliyor , her şerde bir hayır vardır misali.. Çünkü bu sayede gündem de daha çok yer buldu. Ve tarafları arttı.. Üstelik tecrübe etmiş oldu.. Fakat Mosso'nun yine de fazla üzerine gidildi sanki. dünya da o kadar çok ahlaksızlık kol gezerken üst makamlar kalkmış birlik olmuşlar ahlak bekçiliğine soyunmuşlar bu ülke de hepsi birden Mosso"ya karşı.. Hiç tarzı olmadığı halde arabesk parça okumuş, ne kadar bunalttılarsa artık.. Sanki diğer sanatçılar sütten çıkmış ak kaşıklar hepsi.. P*rno kasetlerini nasıl ortadan yok ettiklerini mi, yoksa evli adamlarla yatıp kalkıp orada burada paparazilere sobelendiklerini mi hangi birini yüzlerine vursam bilemedim? Ama hepsi de konserlerine devam etti.. Kimse onlara ahlak hesabı sormadan sahnede yer verdi ve veriyorlar da.. Neyse iyi bir haber var. Melek sahneye çıktı konser verdi.. yolu hep açık olur umarım.. Seda Sayan ile ilgili yorum dahi yapmak istemiyorum. Son evliliğinden sonra.. .