New York Times gazetesine konuşan 41 yaşındaki ünlü yıldız, cilt bakımı sırlarını anlattı. Cilt bakımının kolay vazgeçen insanlara göre olmadığının altını çizen Kim Kardashian, "Bunun için her şeyi denerim" dedi."Genç görünmem için her gün dışkı yemem gerektiğini söyleseniz, bunu yapabilirim" şeklinde konuşan Kardashian, gülerek, "Bunu belki yapabilirim" dedi.Sosyal medyanın bu ifadelere tepkisi ise gecikmedi. Bir Instagram kullanıcısı "Nedense zaten bunu yaptığını hissediyorum" derken, bir diğeri ise "Asıl soru, ne kadar dışkının gerektiği" yorumunu yaptı. Yayınlanan röportaj, Skims isimli giyim markasının kurucusu olan Kardashian'ın yeni cilt bakım serisi Skkn'i ilan etmesinden sonra geldi. Bu nedenle bazı sosyal medya kullanıcıları, "Skkn'in içeriğinde dışkı mı var?" diye sordu.(Sputnik)
Kim Kardashian: "Genç görünmek için gerekirse dışkı da yerim!" Genç ve güzel kalmak için her şeyi yapar mısın?
Güzellik takıntısı olan insanlara ciddi anlamda acıyorum. Bu resmen psikolojik bir sorun ve tedavi olunması şart. Genç ve güzel kalabilmek için her şeyi tabii ki yapmam.
Yapmam. İmkanım olan şeyleri bile yapmıyorum. Belki işime gelmiyor bilmiyorum. Oyle cok bakimli biri degilim. Cilt maskeleri uygulamiyorum hergun kendime ya da ozel bakim yaglarim yok. Oyle guzellesmek icin de sacma sapan seyler yapmam yani..
Iyyyyy iğrençleşmesinleeer yaa. Yok ben doğal halimi seviyorum bi sey yapmayı da sevmiyorum zaten oyle çok aşırı aşırı bakımlar kürleer bilmem neler yapan bi yapımda yok ben uğraşamam.