Çok bilmiyorum bu kişiyi ama hatırladığım kadarıyla gündem olmak için elinden gelen her şeyi yapan birisi diye biliyorum.
Şimdi bu özgürlük kelimesini son dönemde maalesef çok fazla eğip büküp yanlış noktalara getirdiler. Örneğin ülkede birisinin terörizm fikirlere sahip olması bir düşünce özgürlüğü değildir, suçtur. Giyim kuşamda da ölçü kaçırılmamalıdır ve belirli aşamadan sonrası özgürlük değildir.
2 gündür nasıl ki ortalıkta çıplak gezip, cima yapanları eleştirip kızıyorsak bu tarz işlerin de eleştirilmezse sonu o noktaya gider. Bunun kadın veya erkek eşitliğiyle de alakası yok yani bir erkeğin sokakta boxer, ile külotla üstünde tşört olmadan her yerde dolaştığını düşünün bu normal mi bir durum mudur?
Yani birileri gündem olmak için özgürlük kavramını kendisine kalkan etmeye başladı.
Tabi Normal Gelir Çünkü Ahlakı Namusu Nereden Bilir ki Umursayan mi? Var ulan Böyle özgürlük adı altında her haltı edenlere o kadar ayar oluyorum ki Özgürüm diye namusunu satman mi gerekir herşeyin ölçüsü var Özgürlük olmalı elbette ki ama dozunda ayarında olmalı
Taktığı sütyen güzel değil, madem sütyenle çıkmaya karar vermiş, bari daha güzel. bir sütyen takıp çıksaymış dışarıya.. O semtler kaldırıyor bu tarz sokak giyimini, birde gidip varoş bir semtte böyle dolaşsın da görelim. Dağ'a kaldırırlar orada böyle gezmiş olsa bu kadını
Kızlar Bir Adım Öne ha Bebek sahilinde çıplak gezenler ha bu şimdi nokta kadar memebaşı görününce mi ayıp olacak avucu kadar cinsel organı görününce mi ayıp olacak aklınızı başınıza alın ya
E yuh :)) renk olması dışında kötü o da sütyen değil anlamında büstiyer ya da benzer bişry dediyse iyi değil 😀çünkü bariz sutyen bu. onla gezmek neyin kafası. Sade üstü kastedip normal diyosa hiç iyi değl bu kız , kim ise
S*kkişten çıkmış heralde üstüne bişey giymeyi unutmuş olabilir :D :D hayır bari göğüs olsa da göstersen okey de göğüs de yok o kadar göğüs bende de var acizliğini belli etmeseymiş keşke :D :D
Tabiki normal der. O kadar saçma giysileri moda olarak giydilerki sonunda bu olacakti tabi. Bu baslangic daha. Kilotla bile gezer ve normaldir der hic bisey diyemessiniz sonra
Yakında çıplak gezecek millet. Artık giyinik olunca ıyy ne kadar bayağı insanlar biraz medeni olun. Açılın , saçılın çıplak gezin biraz ayol moduna girecek millet yakında 😀
Yeryüzündeki tüm mıymıntı ucubeler kendi rezillikleriyle başbaşa bırakılmalılar, ve şayet bu reziller hadlerini aşma cüreti gösterecek olurlarsa, derhal ortadan kaldırılmalılardır.
hoş görünmüyor büstiyer falan olsa tamam derim. özgürlük adı altında bu kadar soyunmayı doğru bulmuyorum. tarzını beğenemedim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Edepsizlik terbiyesizlik diye buna derim. Çünkü mahremiyet denilen bir şey kalmamış. Çıplak gezmek hayalleri fakat niye yapmıyorlar bilmiyorum. Yakında onu da gorecez.
Giyinmeyin ya kızlarımız maşallah hersene kıyafete daha fazla veda ediyor. Devam kızlar seneye donsuz gezin. Döte giren tangayla işe gelin. Zaten 3 cm kaldı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gözümün tek gördüğü bitmiş vasat etinden başka gösterecek biseyi kalmayan bir insan...
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Üstüne ceket alsaymis gayet normal. bize göre değil de bir ünlüye göre
sni skmdklerine dua et diyen adam klasik orta dogu dusuncesindedir. ne cok agladiniz yaa tamam cekin osbir ozur dilerim gercek hayatta bir hic olup sanal alemde aslan kesildiginizi yuzunuze vurdugum icin..