Artık Survivor’da sonlara gelindi! Peki sizce hangi isim bayrağı göğüsleyecek?

ADEM
ATAKAN
ANIL
NAGİHAN
OGEDAY
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Adem diyorum Nagihan Cadı gibi biri Nisayı hiç sevmiyorum Ben barış haklı buluyorum çünkü ogeday Çok kendini beğenmiş geliyor Anıl fena değil Atakan eski performansı yok adem diyorum çünkü çok güzel gidiyor ve daha önceki Alstar şampiyonu
Evet kullandım Adem’e
Cevap
4Cevap
Takip etmiyorum
Uzun süredir takip etmiyorum ama Atakan ya da Ogeday diye düşünüyorumm
Yok sanmıyorum ya Atakan ve Ogeday daha yakın geliyor
Yanii bilemiyorum ben sadece hissettiğim şeyi paylaştım:)
Rica ederiim ne demekk 😊
çok teşekkür ederiim:)
Anıl ve batuhan ikilisi iyi
Nagihan tam bir çingene
Nisa şirin ama artk patatese döndü
bu survivor izleyenleri sabaha kdar dövmek istiyorum
Survivor All Star 2022 Nagihan tek kadın kalacak diğer kadınlar elendikten sonra.
Bu listede performans olarak en iyi isim Anıl ve Ogeday. Bu ikisinden biri şampiyon olabilir :D
Anıl olsun bence bu AA onu beğeniyorum
Anılcıyım abi ben 🖐🏻
hala izliyo musunuz bunları ya
Batuhan bence
Nagihan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?