Ts ile konuyu nasıl bagladın hacı Seda sayan bu bir iki seneye boşanır😆
Onun dışında Fenerbahçeliyim ama adamlar yarışı iyi götürdü Son 2 haftadaki maçlar hakem kararlarıyla gündem olsada ilk yarıda ve ikinci yarı baslarında gayet iyi top oynadılar
Geçenlerde şöyle bir açıklama yapmış.. “Sizler flört ediyorsunuz, yakınlaşıp aynı evi paylaşıyorsunuz, birbirinize uygun olmadığınızı anlayınca ayrılıyorsunuz. Ben bunu evlilik birliği altında yapıyorum” Evlilik dışı ilişkiler yaşamayı doğru bulmadığından bahsetmiş.. Herkes gibi bende kınıyordum (haddim olmayarak) ama bu açıdan bakıldığında biraz haklı buldum. Çünkü bir insanı aynı evde yaşamadıkça tam olarak tanımamıyorsun gerçekten
Kadın bir açıklamasında “ben başkaları gibi sevgili olamıyorum. Çıkamıyorum. Böyle büyüdüm. Direkt evleniyorum” diyor. Çok da haklı. Umarım bu son olur.
@Hdjsiwjsjdhs seda sayan bile 8 kere evlendi ben hala bekarım 🥹 o değil onun yaşında da bekar kalabilme ihtimalim var 🥹🥹evliliğe inancım kalmadı resmen
Yürü be ablam. Helal sana. Herkesin yaşadıkları kendine. Kim kime göre namuslu Kim kime göre düzgün yaşıyor. Bırakalım artık milletin ne yaptıklarını irdelemeye. Bira çuvaldızı kendimize batıralım.
Bunlar evlilik değil ki, yeterli para karşılığında yeterince tanınmayan erkeğin seda sayanın şöhretinden faydalanarak adını duyurması. Nasıl olsa seda hanımda ar namus nâmına bir şey kalmadığı için kaybedecek bir şeyi de olmuyor :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Millet evlenene kadar 20 tane sevgili degiştiriyor kadının 8 kere evlenmesi dert oldu millete
İbo kaç kez evlenerek kazandı neden sedanın evlenemsi hepsinizi bukadar rahatsız ettin size batan ne erkekler yapınca kimse ses etmiyor İbo torunu yasinda kızla birlikte Mehmet Ali desen sapık pedofil acun Tamer satsan bitmez ülke pedofil dolu sizin devam edin kadına saydirmaya
Bu Kadında Cinselliğe Ne Kadar Aç Tövbe de 8 adamla Evlenmek Nedir Böyle Evlenip Sonra Boşananlara keyfi olarak çok ayar oluyorum çocuk oyuncağı değil bu Evlilik önemli bir şey
Ama ben çok takdir ediyorum Seda Sayan’ı çünkü evlilik dışı ilişki hiç yaşamıyor Türk aile yapısına saygı duyuyor demekki herkese örnek olmalı bence
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tipik Türk Kadını... Bu ülkedeki tüm evlilikler erkeğin kendisinden sıkılıp atması pek muhtemel olan bir kadını el bebek gül bebek pamuklara sarması kadının da ay sıkıldım boşanıcam ben demesi üzerine kuruludur..