Aleyna Tilki, “Mal ister gibi kız istemek çok saçma. Evlenicez deyin gitsin” dedi. Sizce evlemeden önce kız isteme olmalı mı?

Aleyna Tilki, kız isteme adetinin gereksiz olduğunu söyledi. Onun yerine evlenicez diyip evlenmek gerekiyormuş. Siz ne düşünüyorsunuz? Kız isteme merasimi eskide mi kaldı?
Aleyna Tilki, “Mal ister gibi kız istemek çok saçma. Evlenicez deyin gitsin” dedi. Sizce evlemeden önce kız isteme olmalı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🔥
Aleyna Tilki, “Mal ister gibi kız istemek çok saçma. Evlenicez deyin gitsin” dedi. Sizce evlemeden önce kız isteme olmalı mı?
Cevapla