
https://wannart.com/icerik/26642-topu-topu-7-nota-var-kac-ayri-beste-yapilabilir-ki-onermesi-dogru-mu

İşini bilem yapar yoksa şimdiye kadar müzik biterdi.
Hakli, dagilalim😂😂
Cevap
4Cevap
Ahaha buna anca gülerim 😂
Olur mu öyle şey? Yıllardır nasıl beste yapıyor insanlar o halde?
Ben 12 adet nota var diye biliyordum. Bunları da inceltip kalınlaştırıp, akustik yapıp farklılaştırıyorlardı ama. Belki ben yanlış biliyorumdur.
Psikoterapiye ihtiyacı olan insanlardan biri. Bir çok açıklaması tutarsız. İnsanın inanası gelmiyor.
Doğru aslında söylediği şey.
Farklı olan sadece notaların ritmi ve sırası..
Haklı daha ince geçişler için akustik uyumu adına artırılmalı
Do re mi fa so la si do
8 tane var ince do ile kalın do yu unutmuş bir de bestekar olacak
Kendince. Ama özgün olmak bu demek değildir. Esinlenme var.
bunun için zeka lazım. herkes müzik yapamaz zeka işidir
Saçmalamış. Hala bu adamı dinleyenler var. Çok ilginç
Beyin de bir tane var. Ama herkes kullanmasını bilmiyor işte.
Değil Bu adam hiçbir zaman haklı gelmiyor bana
Dogru
Dogrudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar