Serdar Ortaç: "Topu topu yedi nota var, kaç ayrı beste yapılabilir ki?" dedi. Sizce haklı mı?

Serdar Ortaç katıldığı bir söyleşide şarkılarının tekdüze olduğunu söyleyen muhabire sadece yedi nota olduğunu ve bu yedi notayla ancak bu kadar çeşit yapılabileceğini söyledi.
Serdar Ortaç: Topu topu yedi nota var, kaç ayrı beste yapılabilir ki? dedi. Sizce haklı mı?
https://wannart.com/icerik/26642-topu-topu-7-nota-var-kac-ayri-beste-yapilabilir-ki-onermesi-dogru-mu
Serdar Ortaç: "Topu topu yedi nota var, kaç ayrı beste yapılabilir ki?" dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla