Merhabalar Herkese🌸
Size çirkin dense ağlar mıydınız?
Sydney Sweeney kendisine çirkin dendiği için canlı yayında ağladı.
Size çirkin dense ağlar mıydınız?
Ağlamam. Çünkü çirkinim. Çirkin olmam ya da çirkin görünmem senin nasıl baktığın ile ilgili. Ayrıca kadın çirkinde değil.
Sosyal medya bu konuda çok gaddar ve acımasız gerçekten. Onlarında etten kemikten insan olduğunu unutuyorlar.
Kendine çirkin deme bence değilsindir
Benim gram umurumda olmaz çünkü ben ne olduğumun farkındayım. Başkalarına göre ne olduğumun önemi yok benim için.
Ancak bu arkadaş bence psikolojik olarak çok düşük günler geçiriyor olmalı ki bu laf bardağı taşıran son damla olmuştur belki.
İnsanların ruh hallerini bilemeyiz belkide o an başka birşeye çok üzülmüştü sadece patlak noktası o kelimeden oldu.. bana biri çirkin dediği diye ağlamam ben seviyorum kendimi çirkinde olsam ben benimle mutluyum herkese de bunu tavsiye ederim
Bence de öyle kötü bir anına denk geldi. Ağlayadabilir gayet normal..
Diyen kişi dünya güzeli miymiş😸
Böyle bir şey için ağlamam, genelde insanların fiziksel özelliklere yönelik yaptığı yorumları dikkate almıyorum. Biri bana 'tembel' dese belki buna üzülürüm ama belki yani🤷🏻♀️
Cevap
12Cevap
Umurumda olmazdı ama ben canlı yayın açma hevesi gütmuyorum. Güden kişi de her görüşü kaldırmalı. Küfür eden insanlar bile var çirkin demek ne kalıyor yanında?
Bu Nasıl Saygısızlık Hadsizlik Çirkin diyen Kişi sen sanki çok iyisindir Git de ayna da kendi tipine bak öyle konuş Allah'ın yarattığı insan çirkin olmaz
ne ağlıcam ya bizim türk erkeklerine maruz kalmış insanın sinirleri taş gibidir sjdkfhkjdslfhsdkjfh şaka bi yana ağlamam zaman içinde çok fazla sözlü şiddete maruz kaldım :d
Yani bazı insanlar hassas normal karşılıyorum takıntılı olabilir bu da ağlamasına sebebiyet verir. Bana genelde bu sitede diyorlar bir kaç kişi çirkinsin dedi pek takmıyorum
Ağlamam, ağlatırım 😃😂
Git aynaya bak diye başlar onun kendinde göremediği çirkin kalbinin yüzüne nasıl yansıdığını bakıp görmesi gerektiğini söylerim 😂😂
Dibe vurur bu onu
Neresi çirkin gayet hoş bir bayan. Ama biraz naif galiba kıyamam😁😊önemli olan biz kendimizi güzel bulalım. Cokta gidi💃
Bana da çirkin diyorlar burada bazı arkadaşlar zerre umurumda olmuyor 😆
Bana her kötü söz söyleyen için ağlasaydım şimdi var ya
Ağlamam gitsinler kendi tiplerine baksınlar muşmula suratlılar dksjs
Birisi bana çirkin diyorsa kıskançlığındandır ya da kendi aşağılık kompleksini bana da aşılamaya çalışıyordur. O kadar çok fesat şahıslar var ki ohooo. Bunları ciddiye alırsak kafayı yeriz.
G.. üm !
Kendine baksın.
Dünya güzeliyim. İtirazı olan s.. olup gidebilir. Hiç bir tarafıma takmam..
Ağlamam güzellik göreceli bir kavramdır kimse kimseyi beğenmek zorunda değil buna saygı duymak lazım kimse kimseyi de güzel bulmak zorundada değil.
Şimdiye dek hiç ağlamadım çirkin dendiği için
Umrumda olmaz yani yine dense😄
Kendimi güzel buluyorsam ve o kişinin kötü niyetli olduğuna eminsem takmam bile
Ağlar miyim bilmiyom ama Sidney zaten öyle güzel bir kadın falan değil ki güzel kadın kimdir Adriana Lima Megan Fox Candice swanepoel margot Robbie falan bu kız öyle güzel değil yani gerçekleri söylerim ben
Kimin ne dedigini umursamam. Kendimi seviyorum.
Çirkin diyebilir. Umurumda olmaz.
Bu kıza da çirkin diyorlarsa artık pes yani
Gülerim kahkaha atarım
Ağlamam ama herkes bana yahuşuklusun diyor
sanane derdim aşkom
Göz yaşımız dinmez dhdhfb
ağlamam biliyorum der geçerim
Hayır ağlamam :d
Ağlamam.
Ağlarım valla
Ağlamam :D
Cıks, ağlamam 🙃
Hayır. o senin çirkinliğin derim.
Ağlamam çünkü güzel olduğumu biliyorum
Umrumda olmaz.
Yooo 😃😃😃
Saçma
Hayır 😂😂
Hayır.
Ama çirkin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?