
https://www.mynet.com/galeri/sosyal-medyayi-salladi-meric-erkan-in-yeni-imaji-olay-oldu-ismini-mahmut-olarak-degistirdi-sakallarini-uzatip-sarik-takti-386582-mymagazin/1

Sorsan günah çıkarmak Hristiyanlara özgü bişey , müslümanlıkta yoktur diye hristiyanlığı küçümserler. Halbuki hristiyanlıkta olan günah çıkarmada kişi gün içinde işlediği ufak tefek günahları akşam gider papaza anlatarak çıkardığına inanır.
Bizim müslümanlıkta toptan günah çıkarma moda oldu. Gençlikte zinadan kul hakkına kadar her b*ku ye 60'lı yaşlara gelip de bir ayağın çukura girmeye başladığını görünce tövbe et, bir hacca git bir de cami derneğine yardım yaptın mı yeni doğmuş bebek kadar günahsız ol. Yani bizim müslümanlıkta hristiyanlıktaki gibi parekende değil toptan günah çıkarma modası var. Bu arkadaşı tanımıyorum ama o da bu modaya uyum sağlamış. Toptan günah çıkarma dersen herkes anlayacağı için olayı kılıfına uydur adına da nasuh tövbesi de (İsim konusunda hiç sıkıntımız olmaz zaten, zinayı da kılıfına uydurup adına da muta nikahı dedin mi gelsin en kral paralı ruslar) , oh mis gibi cennet ayaklarına serilsin. Var mı böyle saçmalık ya.
Bana samimi gelmiyor maalesef sonunda böyle hale gelenler altında bit yeniği var gibi geliyor. İnsan olduğu gibi olmalı doğarken verilen isimle kalmalı. Özellikle böyle durumlar için
Herkesin yaşam deneyimi kendine özgüdr
Kişi zayıf olan maneviyatını güclendirmek icin hayatında dönüm noktaları yaşamak isteyebilir herkes zaman zaman geçmis hayatını örtüp bambaska biri olarak doğmak ister ben şahsen ismimi kılık kıyafetimi değl ama iç dünyamı daha iyi anlamda degistirmek isterdm elbette eger buna değecekse
İsmimi değiştirmezdim
Tövbe hep ediyorum
Cevap
3Cevap
Ben adımı değiştirmezdim heralde ya. İlla değiştirilmesi mi gerekiyormuş?
Dün bu adamı gördüm , çok şaşırdım..
Sanirim ismimi degistirmezdim..
Bir zamanlar ahu tuğba için neler yapmıştı umarım artık mutludur
İsmimi değiştirmem
tatlı insan hayatı yaşa, sonra tobeden gel oluyor mu öyle
Tovbe filan etmiyorum, adimi da degistirmiyorum.
İsmimden memnunum
Benim ismim güzel🤗
ebubekir sıddık yapsaymış
Muluman degilim boyle takintilarim da yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?