Öncelikle Neslihan Atagül beni bile aşmış. Aşmıştan kastım ben kolay kolay üşümem ve hava soğukken bile ince ya da kısa kollu falan giyinirim. Yani ben üşüyorsam o hava gerçekten soğuktur 😂 Ama karlı havada şort giymek de ne bileyim...Siz karlı havada şortla gezen birini görseniz şaşırır mısınız?
Neslihan Atagül karlı havada şortla dışarı çıkmış. Bu soğukta sokakta şortlu birini görseniz şaşırır mıydınız😂?
Yani pek şaşırılcak kadar garip durmuyor fakat grip, nezle, öksürük olma ihtimali varken niye kendimizi hasta edelim şimdi kalın kalın giyinmek varken yani? Yazın giy. Ya da hava iyiyse ilkbaharda giy. Hayır üşüme hissiniz mi yok anlamıyorum ki.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kan oranın yüksekse spor yapıp protein alıyorsanız bir müddet usumezsiniz. dışarısı çok soğuk cam açık uyurum buz gibi suya girerim yüzmede çok soğuk suya girdim ama alismaniz lazım