Hande Soral ve Fulya Zenginer minik göbişleriyle fotoğraf paylaşmışlar. Bence ikisi de çok güzel kadınlar ama hamileliğin ayrı bir güzellik kattığı sizce doğru muu? 🥰😍
Hamile ünlülerden pozlar! Gebeliğin ayrı bir güzellik kattığı sizce doğru mu?
Bugün site dolaşmadığım bir arada YouTube’da böyle bir videoya denk geldi işte cinsiyetini filan öğreniyorlardı kadın hamile olduğunu filan öğreniyordum ne biliyim ya Öyle hiç ilgimi çekmiyor özenmiyorum desem yalan olur bayada ilgimi çekiyor açıkçası hayatımda belkide en çok istediğim şeylerden birisiydi sevdiğim adamdan bir bebek sahibi olmak onu taşımak dokuz ay boyunca içimde hissetmek daha sonra onu büyük bir acıyla dünyaya getirmek onu beslemek böyle uyutmak filan isterdim yani böyle şeyler
Ben tatlı buluyorum, ciltte yırtıklar oluşması ve doğumdan sonra da uykusuzluk ve vücutta şekil bozukluklarının yaratmış olduğu birtakım etkiler olsa da bu tamamen doğal bir süreç, neticede dünyaya yeni bir birey getiriliyor ve bunun da bazı bedelleri var ama doğumdan sonra düzenli spor ve sıkı bir perhizle yine güzel bir görünüme kavuşabilirler tabii ki. Hamile kadınlar güzel midir çirkin mi tartışması gereksiz, kimine yakışır kimine yakışmaz ama ben şahsen hamile kadınları seviyor ve saygı duyuyorum, umarım onlar da kendilerini seviyorlardır.🙏🏻
Hamilelikte prensesler gibi oluyorsun özellikle erkek bebekse anneye daha da güzellik katıyor bebek doğduktan sonra ne güzellik kalıyor ne bakım az önce belime kadar olan saçlarımı kısacık kestirdim doğumdan sonra öbek öbek dökülen saçlar hormonların ani düşüşüyle kuruyan cilt uykusuzlukla moraran göz altları filan harika mükemmel 👍🏼👍🏼😂
Bunu normalleştirmeyin. Eşcinsellik normalleşti ama hamile bir annenin fetişizmi ciddi sapıklık türüdür. Hamile kadınlar da azdı yakında hamile kadınlara tecavüzler başlarsa o tecavüzcüler kadar bu teşhir budalası hamileler de aynı suçtadır gözümde. Hamileyse bir erkeği var. Neden başka erkeklere çekici gözükmek istiyor? Sırf memesini göstermek için çocuğu emzirmeye parka, kafeye giden kadınlar var. Yakında çocuk istismarına karşı çıkanlara "pedofobik" diyenler de çıkacak bu ülkede.
Ya bu zihniyet işte bu varya bu dinli imanlı namuslu olmak değil bu bu alenen sapıklık ben senin zihniyetini... yani masumane bir benek anne bağını bile nerelere çektin ya kafana yazık gerçekten soluduğun havaya yazık senin ahlaksız utanmaz pislik dünyaya bir b*ok olarak gelseydin daha çok yararın olurdu oksijen ve d*l israfı
Bu güzellikler değmeyen toplumlara sansürlenmeli bence... İnsan canlısı tepeden tırnağa şer ve kem; kendi fotolarını çekseler bile, sadece kendileri ve babası görse doğrusu olur, net... Nedense bir şeyleri " göstermeden" kendisini adamdan saymayan bir güruh mevcut, ruh halleri ibrete şayan, net!!!
Erkek bebek güzellik katar kız bebek annenin güzelliğini alır derler, biraz kocakarı inanışı ama yakın çevremde çooook hamile var, oğlu olacaklar aşırı güzelleştiler😂 Neyse soruya gelirsek bence hamilelik sevimli duruyor ayrı güzellik katma olayı kişiye göre değişiyor
Aa Hande soral hamile mi :) çok güzel. Hamile kadınlara bi güzellik geldiği doğrudur, hormon seviyesi artar ve kan hacmi çoğalır. Cilt daha temiz görünür ve lekeler varsa azalır. Bir de şöyle bi şeye inanıyorlar “Anne adayının kızı olursa çirkinleşir çünkü kız annenin güzelliğinden alır derler, erkek çocuğu olursa güzelleşir” :D
Hayır, bunlar beslenmesine dikkat ediyor, doğumdan sonra çıta gibi oluyorlar. Halktan bir hamile kadın, iştahı açıldığı için et sebze gibi besin değeri yüksek gıdalar yerine ne kadar mantı tost ekmek varsa kemiriyor ve tam bir mandaya dönüyor
ne gerçeği ya insanların kilo almasından sanane ki yok mandaya dönüyor felan hamile olan kişiler istediği yer sana sormıcaklar herhalde sebze mı yesem hamburgermı yesem dıye.
Her zaman değil ilk 4 ay soluk benizli oluyor. 4 ay sonranda bulantıların bitince 7,8 aylarına kadar sevimli bir kilo oluyor son aylarda artık çirkin bir kiloya dönüşüyor
Anneye güzellik kattığına ben de inanıyorum. En gıcık olduğum kadında bile hamileyken yüzünde bir güzellik gördüm. Bu bebek bekliyor olmasından dolayı ona bir masumiyet katıyor ve bize böyle görüyor da olabilir. Bakış açımızı değiştiriyor olabilir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bunlardan birisi aldatılıyor sanırım öyle haber çıktı
Küçük Kadınlar aklıma geldi ne izlerdim. İkisi de çok güzel canlandırmıştı. Allah uzun ömürler versin hem kendilerine hem çocuklarına, çocukluğumun yıldızları. 💚
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Fulya çok tatlı ya. Maşallah. :) Allah bütün annelere ve anne olmak isteyenlere yardım etsin.