Afrodit lakaplı Banu Alkan, “Yeni Banu Alkan kim olur?” sorusuna; “Tahtıma oturacak biri yok. Benim gibi sıcak, güzel, akıllı, yetenekli, aristokrat, dünyayı görmüş biri olması lazım. Türkiye’de böyle birini bulamadım. Ama Charlize Theron olabilir. Benim burnum biraz daha güzel. Ben daha güzelim ama onu güzelikte kendime yakın buluyorum.” Dünyada benim güzelliğime en yakın kişi ancak Theron var başkası yerimi dolduramaz diyen Alkan yıllara meydan okuyan bir güzelliğe sahip.https://www.gazetesok.com/haber/-tahtima-kimse-oturamaz_107731
Banu Alkan: ''Benim tahtıma ancak Charlize Theron oturabilir.'' Dedi. Sizce hangisi daha güzel?
Ya Bu Tahtım Şöhretim Diyenler Siz kendinizi ne Sanıyorsunuz ya Bu kibirdir ki Yüce Allah Kibir edeni asla sevmez Allah korusun Kalbinde Zerre kadar kibir Bulunan Cennete giremez Saçmalamıs ne diyecek Ne Tahtı be