AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Onlarda modern köle :) hediye çek davasına kölelik yapıyorlar böyle
Yav hepsini alacan Atacan çöpe insan çöplüğü ya ne rezillik ne kepazelik anasını satayım yeter yav
Biz fenomenleri takip etmiyoruz Pakizeciğim, sana da takip etmemeyi öneriyoruz..
Adı üzerinde fenomen, ne bekliyoruz ki? Anlayış mı? Herkes ince düşünmüyor maalesef ki...
Siz kafayı yemişsiniz sanki telefon vs ihtiyaçta gözünüze sokmaları rahatsız ediyor
Öyle bir bahsediyorsun ki açsın ve gözünün önünde yemek yiyorlarlarmış gibi
Şu ünlüleri, dizileri, fenomenleri takip edip izlemesek bi çok şey değişecek
Sorumsuzca olduğunu düşünmüyorum almak isteyen alır istemeyen almaz.
Hayır ben öyle düşünmüyorum. Sonuçta onların işleri de bu link paylaşmak
Reklamları kim yapacak? Bence çok normal, işleri bu zaten onların. Evet sorumsuzca ama görevleri bu.
Çok da umurlarındaydı halk zaten. Herkes ekmeğinin derdinde
Para tatlı geliyor. Dalga geçiyorlar insanlarla 😒🙄
Dolara para yatırdık salında yükselsin hacılar ülke batıyo zaten en azından zararımızı azaltalım
kardeşim sen vatan hainisin bilmem biliyor musun doların yükselip tl nin değer kaybedişini izlemek istiyorsun resmen acıyorum sizin gibilere
Yok yaptılar yol die bas bas bağıran enayiler sayesinde bu halde ülke. Bide beni vatan haini ilan ediyorsun :). Doların neden yükseldiğini sana sırsam sebebini bile açıklayamayacak bi tipsin ve gelmiş bana vatan haini diyorsun. Nedense ülkede işine gelmeyecek şeyler yapan herkesi senin gibi tipler ya vatan haini ya da fetöcü ilan ediyor :).
kes abicim ya ne yazdığını kendin bi oku sonra yorum yap onlar hain de sen değilsin sanki anladım aynen aynen
😂😂 yaw hehe
Fenomenler size zorla alın demiyor arkadaşım, bu yüzden bir problem yok yani
Ahlaki olarak haklı olsan da onların işi bu, düzeni değiştiremezsin.
Reklam onlar reklam neyden para kazanıyor lar sanıyorsunuz
Fenomenlerin takipçileri düşünsün bunu da. Bize ne. Çok da fifing.
Onlar da öyle para kazanıyor . Yan gel Osman on dönüm bostan.
o fenomenleri neden takip ediyorsunuz? takip etmeyin o zaman.
İnsanların işi o tabii ki paylaşacak. Her denileni yapmasınlar akıllarını kullansınlar.
Bunların hepsini alacaksın bir odaya kapatıp aç bırakacaksın o zaman akılları başlarına gelir
Link paylaşmak için para alıyorlar misal danla biliç bir ürün paylaşımı için 150.000 tl alıyormuş
Onlarında derdi para kazanmak zaten.. ama kolay yoldan para.
Onlarda ekmeğinin peşindeyse demek ki 😉 sonucta o linkleri babalarının hayrına paylasmiyolar 😉
değil işi o keşke işini yapanlara değil yapmayanlara söz söylenebilse.
Fenomen yapan kitleye sor kardeşim bize niye soruyon
Hiç bir fenomeni takip etmem her story de bir link …
Aynen slk saçma işler dk başı link atan da var şdşwlxkd
Bakmayin benim param yok ünlülere bakmiyorum, olsada bakmam gerçi
Bence alakası yok o zaman televizyonlar da reklam yayını yapmasınlar. Herkesin ekonomisi kötü değil ki bazıları döviz yükselirken zengin oluyor. Kişi alışveriş yaparken otokontrolü olmalı
Dolar yükselince kâr ettiğini sananlara gülüyorum 😂 enflasyonun artışını hesaba katmıyorlar anca paraları değerini koruyor
Onlar paylaşınca otomatik alışveriş mi yapıyorsunuz herkesin aklı var fikri var bütçenize göre alın veya almayın. Sonuçta onlar da bu işten para kazanıyor. Hersey zamlandi diye kepenkleri kapatıp gitsinler mi 😃
Siz de akıllı olun atlamayın herşeye. Akilsizligin bahanesi olmaz
Aynen birde alın aldırın , yda bunu hemen alın bu fiyata bulamazsınız diye canım canım konuşmaları beni tilt ediyor mahalle yanarken tarananlar.
Yo değil. Koyun gibi ağzınızı açıp izlemeyin takip etmeyin o zaman
Senin paran yok diye atmassin mi şimdi o nerden para kazanacak?
Sponsorluk yapıyor işte
İşte burada ciddi bir tezat var. Ülke kötü, batıyor deyip deli gibi düşünmeden saçma sapan şeyleri keyfi ya da ihtiyacı bahane ederek alıyorlarsa iki yüzlü, sorumsuz ve cahildirler.
onlara ne ki sizin paranızdan?
onlar kendilerini düşünürler ahaha
Bunu düşündüğümüz yok mevcut durumu düsunuyoz dolardaki durumu
Sende o linklere tıklayarak onlara prim verme o zaman
Dün mü önceki gün mü ne bir dizi izleyeyim dedim. Reklamda kaç kez Trendyol reklamı olduğunu sayamadım. Resmen reklam izledim
Fenomenlerin bu tarz bir "sorumlulukları" yok
İster paylaşır ister paylaşmaz
Kimse silah zoruyla bir şey aldırmıyor
iPhone turkıye fiyatlarına baktım resmen facıa 12 pro max 1200 Euro almıştım orada şu an 35 38 bin TL arası
Aynen onların hayatları hiç bi şeyden etkilenmiyor denemsin alınsın aşık olundu başka bi bok yok hayata bak ya
Onlar link paylaşarak kıyafetleri 1tl ye falan alıyor. Biz ise 100 500 arası yani takipçi kitlesi kazandırıyor bir anlamda
bunlar çok rahat hayat yaşarken sizin sayenizde oluyor biliyorsunuz değilmi? :D
Dolar yükseliyor diye galerici araba satmaktan telefoncu telefon satmaktan vazgeçecek değil. Herkes parasını kazanmaya çalışıyor
Fenomenleri ünlüleri ne çok kıskanıyorsunuz ya onların işi bu ayrıca ünlü yapan da sizsiniz
Para kaznmaya çalışıyorlar
burada saçma olup onları takip edip almak
Şimdimi aklınıza geldi dolar 8 e girdiğinde düşünmeye başlamalıydınız
Sorunsuzca değil tamamen vicdansızlık bence. Durumu iyi olan kötü olan var
Hayır işlerini yapıyorlar millette gidip linklere tıklayıp almasın o zaman.
Onlar da ekmeğini öyle kazanıyor, bir şey diyemeyiz bence🤷
Onlaar zaten zengin dolar yukselince fakirlesmiyolar zengin kesime hitap ediyolar
Onlar para kazanıyor ne anlasin bizim halimizden paylaşırlar tabi
Hepsi keyfinin derdinde, paylaşmicakta napıcak, empati bekleyemezsin bu tiplerden
Almayın o zaman zorla mı yani :)
Sahte yapmacık paylaşımların lüzumü yok
e takip etmeyin sizde
ben takip etmiyom şahsen sana da öneririm zaten fenomenleri ne diye takip edersiniz ki bakıcaksan da gir bak takibe ne gerek var
Kim olursa olsun herkes öncelikle vatan insanının yaşamlarını göz önünde bulundurarak paylaşım yapmalı bence
İnsanların işi o 😅 Ne demek sorumsuzca?