Manken Simge Ünal 'Fakir biriyle sevgili olamam' dedi! Yorumu sence doğru mu?

Manken Simge Ünal Fakir biriyle sevgili olamam dedi! Yorumu sence doğru mu?
Ünlü model Simge Ünal, bir AVM çıkışı objektiflere takıldı. Meslektaşı Özge Ulusoy'un "Mankenler gidip fakirle mi çıksınlar?" sözlerini değerlendiren Ünal, "Özge'ye katılıyorum. Sevgili olacağım kişiyle yaşam standartlarımın aynı olması gerekiyor" dedi.
Manken Simge Ünal Fakir biriyle sevgili olamam dedi! Yorumu sence doğru mu?
"ÖZGE'YE KATILIYORUM"
Manken Simge Ünal Fakir biriyle sevgili olamam dedi! Yorumu sence doğru mu?
Meslektaşı Özge Ulusoy'un "Mankenler gidip fakirle mi çıksınlar?" sözlerini değerlendiren Ünal, "Özge'ye katılıyorum. Sevgili olacağım kişiyle yaşam standartlarımın aynı olması gerekiyor" dedi.

"BANA AYAK UYDURMASI GEREKİYOR"
Manken Simge Ünal Fakir biriyle sevgili olamam dedi! Yorumu sence doğru mu?
Sözlerini sürdüren Ünal, "Yanıma yakışan biri tabii ki olmalı ama gittiğimiz yerlerde de bana ayak uydurması gerekiyor. O yüzden fakir biriyle sevgili olamam. 'Geliri düşük biriyle sevgili olurum' diyenlerin bugüne kadar birlikte olduğu kişilere bakın hep maddi durumu iyi olanlarla birlikte oldukları ortaya çıktığını görüyorsunuz dedi.

Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Manken Simge Ünal 'Fakir biriyle sevgili olamam' dedi! Yorumu sence doğru mu?
Cevapla