

Ronaldo'ya söylemeyin yazmış birde. 😅
Ne kadar tatlı bir kadın değil mi?
Sizin eşiniz/sevgiliniz en büyük rakibinize böyle yorum yapsaydı ne yapardınız?
#FloraSoruyor 🌺


Ya şimdi onların kendi aralarındaki samimiyet varsa Ronaldo'nun pek öyle bir şey düşünceğini zannetmiyorum. Ben olsam hafiften bir kıskanırdım ama çok da üstelemezdim. Aşırı kıskanç olan insanlar eşine karşı güven duygusu eksik olan insanlardır diye düşünüyorum.
Ronaldo’nun haberi dahilinde yapmış bile olabilir o yorumu. şu an futbol camiasında zirvede Messi ve Ronaldo beraber sayılırlar, bence Ronaldo’nun rakibine tatlı bir yorum atarak bir şekilde mizah yapmış kendince. Bu tarz durumlara direk olarak ‘alev kalp atıyorsa kesin yavşıyor’ gözüyle bakmıyor yabancılar, bizim Türklerin aksine. Ayrıca, yanında Ronaldo dururken kadın Messi’yi ne yapsın :D
Şunu anlayamıyor olmamız üzücü
Cevap
21Cevap
Ben eşimin rakibi birileri olsa hepsini yok sayarım. Daha fazla yorum yapmak istemiyorum floriçem, bu tarz tavırları onaylamıyorum...🦄🍀🍏⭐❤️
Ronaldo ile Messi farklı takımlarda oynayan iki arkadaş Ronaldo bir şey düşünmez ama bizde olsa sorguya çekilir
Kültür farkı. Onlarda gayet normal. Türklerde değil. Ben istemezdim tabii.
Bunların problem edildiği evlilik yürümez zaten. Kadın espri yapmış çok da komik olmuş ben güldüm.
Ronaldo gibi kocan var ne işin olur messiyle kızağğğğmmmm😬
Canısı kültürden kültüre değişir bu işler. Demek bide kırmızı kalp kpysaydı beyaz magazin muhabiri kesilecektin 😁
Yabancılar çok rahat , bizimkiler çok baskıcı ortası yok
Yalnız kadın da iyi kafaya almış. Eşim böyle bir şey yapamaz
Lan Messinin Parise gittiği ne kadar belli İcardiden taktik almış asdfhj
onlar artık dost gibi ama..
ama benim rakibime atsa, amacının ne olduğunu sorgularım..
Messi evli bu kadına bakmaz 😂
Zaten messi ile Ronaldo son zamanlarda çok yakın dost oldular yengelerde tabiki bu durumdan etkilenir
Yarın pazar magazinde ayrılık haberi duyarız artıkın
(Hamile kaldın tâbi alırsın nafaka, Tanzimat)
Ronaldo'yla Messi'nin arası kötü değil ki. Hiç takmamıştır bence.
Ya ne var bunda bence çok şık bir davranış
Benim de hoşuma gitti. 😊
bi de söyleme diyor :d afedersin ama tam bi aptal bu karı ronaldo yazık mk
Benim gözümde ihanettir, hiç yakıştıramadım bu kadına
emojilerin abartılmaması gerektiğine inanıyorum.
Ben aşırı bozulurdum.
Gereksiz bir paylaşım.
Ahaa eşim kendini ev de değil kapının önünde bulur
Silerim ronaldo adam dibiii
Irz düşmanı Icardi yüzündendir
unlulerle pek ilgilenmem💫
ronaldocumuzun boynunda cicekler acarrr
Kıskanırım ve huzursuzluk çıkardı sanırım
Güzel paylaşım teşekkürlerr
Kadın jest yapmış ama kocası ne der bilemem
georgina ve ronaldo evli değil. sevgilisi olacak o
Evet yine bi kadın ve skmsonk hareketlr
Ben de onun kalbini alevle yakardım😊
Anasının evine yollarım jsnsjg
kuruş koklatmazdim messi olsam
Ronaldo bana kuma mı getirmiş
yoksa nasıl gündem olacaklar!.
C7 reis yetiş.. yenge elden gidiyor...
Ayrılırdım
Hahah kafa kadın
Onlar arkadas olabilir
Gereksiz samimiyet
Haritadan silerim.😀
Ne tatlılık be :D
Dalgasına yapıyor
Kotu hissederdim
saçma sapan şeyler
Aldatmış
Aradaki samimiyet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?