Travis Scott'un konserine insanlar giderken birbirlerini ezdi! 8 ölü, ağır yaralılar, 11 kalp krizi var. Ne düşünüyorsunuz?

Sanatçıya hakaret etmeyecek şekilde konsere giden insanların yaptığı davranışların eleştirilmesini istiyorum. Travis Scott ABD'li bir rapçi. Astro World Müzik Festivali için verdiği konserde insanlar birbirine girdi. Konser alanına girmek için birbirlerini (aralarında çocuk da var) acımasızca ezdiler, yaralı ve 8 ölü ortaya çıkmış ayrıca kalp krizi geçirenlerin sayısı da 11 ve konser iptal edilmiş. Ne düşünüyorsunuz? Kaos gibi değil mi?
Travis Scottun konserine insanlar giderken birbirlerini ezdi! 8 ölü, ağır yaralılar, 11 kalp krizi var. Ne düşünüyorsunuz?
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Kendisi en sevdiğim rapçilerin birisidir, konserleri de aşırı iyi ve kaliteli fakat insanlar çok fazla abartmış bu sefer.
Güncellemeler
+1 yıl
Travis Scott 8 ölü ve 300 yaralı izdihamı ile ilgili açıklama yaptı!
"Dün gece meydana gelen şey beni paramparça etti. Dualarım, dün Astroworld Festivalinde zarar görenler ve aileler ile birlikte. Houston PD, insanların ölümüne yol açan bu davayı araştırırken tam desteğime sahip. Yardıma ihtiyaç duyan aileleri iyileştirmek ve desteklemek için Houston birliğiyle birlikte çalışacağım. Houston PD, itfaiye ekibi ve NRG Park'a hemen geri dönmeleri ve destekleri için teşekkür ederim. Hepinizi seviyor
Travis Scott'un konserine insanlar giderken birbirlerini ezdi! 8 ölü, ağır yaralılar, 11 kalp krizi var. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla