Edis "Zeynep'le biz aileyiz." dedi. İnandırıcı geldi mi?

Edis ve Zeynep Bastık'ın dansı biliyorsunuz olay olmuştu. Zeynep benim kardeşim, eşi de menajerim yazılanlara güldüm geçtim ama sonrasında üzüldüm demiş. Sizce inandırıcı geldi mi :D

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Edis "Zeynep'le biz aileyiz." dedi. İnandırıcı geldi mi?
Cevapla