Birde çabuk geçmiş bir ay yazmış :D ee normal hahaha şaka gibi hafta hafta da kutladılar mı acaba :D hiç yakışmıyorlar zaten


Sitede o kadar görgüsüz varken uzağa bakman ilginç. Ayrıca dünyayı sevgi kurtaracak. Sevgiden zarar gelmez. Bu yıkıcı ve olumsuz eleştirisel yorumun çok gereksiz. Anlamsız ve boş buldum. Daha yaratıcı ve öğretici paylaşımlarda görüşmek üzere 🙋♂️
Bu kızın ilk zamanlarını hatırlıyorum başka bir ilişkisi vardı ve çok mutsuzdu. ne güzel şimdi bulmuş hayat arkadaşını ve mutlular bu açıdan bakınca bana sevimli geliyor abartı bile olsa bu halleri.
Cevap
38Cevap
Yeni gelinler bileziklerini şıngırdatınca görgüsüzlük olmuyor da, insanların kutlamaları niye size batıyor kardeşim 😄 bırakın mutluluklarını yaşasınlar
Kıskançlık mı bu bize ne ki kaçıncı bilmem ne ayı 😄
Neden mutsuzluğunuzu insanlara sıçratıyorsunuz? İsterse 24. saatini kutlar, istemezse yıldönümü bile kutlamaz.
Evlilikleri sürdürmek artık büyük bir başarı olduğu için her ay kutlamak da mantıklı olabilir maksat heyecan katmak, aktivite olsun ya ajsjd
görgüsüzlük değil bana saçma geliyor ama insanlar cicim aylarında biraz böyleler normal ben şaşırmadım.
Bence bu zorla yapılacak bir şey değil.. Adam içinden gelir yapar yanii.. Neden görgüsüzlük olsun ki..
Görgüsüzlükten ziyade bence gereksiz bir şey, her defasında kafalarından bir tarih verip onu kutluyorlar. Yakında sanırım haftalar da kutlanır.
Arda Türkmeni bir sey sanırdım ama hic bir sey degilmiş
Genelde evlenilecek adının güzelliği erkeğin kazancına paralel olarak belirlenir. Burada da aynı şeyi görüyoruz
Kendi aralarında kutlasalar tamam da bu tamamen saçma
Yok ya canları öyle istemiş öyle yapmışlar ne güzel işte
Mutlulukları baki olduktan sonra isterlerse her saniyelerini ayrı kutlarlar.
bu adam yemek programı yapıyordu yuh ya o bile kendine ünlü diyor parası var bi biz zengin olamadık
Problem kutlamaları değil , problem bunu bizim gözümüze sokmaları
ahah 1. ay kutlaması nedir ya 😂 Her gün kutlasınlar bari de tam olsun.. Keyifli günler..
Evlilikler artık yıllara sığmadığı için bir aylık evliliği bile başarı sananlar var işte..
Millete göstermeyince mutlu olamıyorlar demekki ne diyek
millet mutluysa bunu kutlamasının neresi görgüsüzlük diye sorarlar adama
@Timido_ normal insanlar da yapıyor bunu tercih meselesi ben olsam yaparmıydım hayır ama saygı da duyarım
@Timido_ iyi siz eleştirin o zaman
@Timido_ rica ederim ne demek 🙄
@Timido_ hangi fotoğraf?
@Timido_ teşekkürler
@Timido_ sıradan resim işte
@Timido_ teşekkür ederim
Nasıl da seviyorlar gösterişi insanlar ya 1. ay kutlaması ne be
Yakışıp yakışmamaları kimi ne ilgilendirir, insanlar çok tuhaf gerçekten
valla bende arda gii aşcıyla evlensem bende kutlarım kldmkdfl
İstiyorlarsa her güne bir kutlama yaparlar neden görgüsüzlük olsun
adamın tarzı var. karizmatik ve kadınlara göre Seksi işi var. para var. eeee daha ne olsun
Değil kutlayabilirler. Onların mutluluklarında bir göz görüyorum. Sana batıyor bence 🙃
Kim bunlar tanımıyorum, zaten bu sosyetik manyakların yaptığı her şey saçmalık 😂
normal olarak uzun sürmeyeceği için ne kutlasak kardır mantığı sanırım.
bunlarin evlilikleri kisa surdugu icin boyle gorgusuzlesiyorlar
değil
millet flört ayını kutlyor asıl görgüsüzlük bu
bir de bize ne yani
İyi yapmışlar 2. ayı da kutlayın sakın atlamayın ayları.
Ne gibi bir önem arz ediyorlar ki?
İlgi çekmiyorlar bile ki; yorum yapayım..
Ünlü dünyasında evlilikler max 1 yıl sürdüğü için yılları değil ayları sayıyorlar
arda turkmene gicik oluyorum tamam iyi sef ama egolu kendini begenmisin teki. Klasik Aslan burcu
İsteyen ilk 16. saatini kutlar sana ne oluyor bacım?
Neden kutlamasınlar siz mutsuzsunuz diye herkes mutsuz olacak diye bir şey yok üstelik gayet de yakışmışlar
Başka derdin yok da bunlarla mı dertlendin
Ah canım ya
İlgilendirmiyor isterlerse 3 günlük diye kutlarlar bize ne mutluysalar
Bize ne? Kutlasinlar. Çok yakişan bi çift. Mutluluklari daim olsun.
Bi kaç ay sonra da boşanırlar
Neden görgüsüzlük olsun ya
Hey gidi hey, koskoca bi ay nasıl da geçmiş.
Tercih meselesi saygı duyarım kfkfkf
Sen niye bu kadar kıskandın?
Sonradan görme olunca böyle oluyor.
Görgüsüzün oğlu olmuş işte tutmuş şeyini kopartmış
Ne çabuk 1 ay olmuş yav? 🙄 Hay maşallah
Allah bilir 2. Aylarını da kutlar bunlar
2. Aya boşanmalarını kutlarlar sıkma canını
İi ne güzel nabak yaw
Evlilik heyecanındandır o, normal böyle şeyler
çok şaşırdım saçma sapan şeyler
Niye görgüsüzlük olsun ki🙃🙃
Kız 2. Gününü kutlayanları gördü bu gözler
ee bu zamanda 1 ay bile surmesi buyuk basari tabi.
Ne kadar uzun geldiyse artık 1 ay 🤣🤣
Kiskanlar catlasın ohhh😱😱☺☺😛
isteyen istediğini yapar bence görgüsüzlük değil
Sanane adam belki kutlamak istemis
Demek ki bal ayı bitmiş 🤣🤣
Sadece gülüyorum böylelerine
Niye yakıştıramadın ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?