Kubilay Aka "Ben haklı veya haksız kimseden özür dilemem." dedi. Özür dilemek kötü bir şey mi? (Sayfa 2)

Kubilay Aka "Ben haklı veya haksız kimseden özür dilemem." dedi. Özür dilemek kötü bir şey mi?
Cevapla