Kendisi 2001 doğumlu ve 20 yaşında, İstisnasız her sene Dünyanın en güzel kadını seçiliyor. Bu sene de TC Candler tarafından dünyanın en güzel kadını seçildi hatta bizim Hakan sabancı bile yürüdü bu kıza 😂😂Kendisi bizim Hande Erçel gibi kıytırık bir gazete de fan oylamalarıyla seçilmedi Jüri secimiyle 2021 yılının en güzel kadını seçildi bilginiz olsun.
Dünyanın en güzel kadını seçilen Yael Shelbia sizce nasıl?
Hande erçelin arkasında kimler var kimler destek oluyor diye düşünmeye başladım artık. Böyle bir şey böyle bir ünlü ilk defa görüyorum hayatımda, ne yüzü güzel veya farklı ne de oyunculuk yeteneği var.
Dünyanin en güzeli demek abarti değil mi? Bir sürü insan var ve içlerinden ünlü olmayip daha güzel olanlar illa ki vardir bir sürü ve güzellik göreceli bir şey
Her güzellik sorusunda yazdığımı burdada yazayım; 1. aşırı abartılmış 2. o kadar estetik makyaj ve filtre var bi zahmet bu kadar olsun üstelik herkes katılmadan dünya güzeli demek saçma 😒
Ben bu güzelleri neye göre kime göre seçiyolar çözemedim tamam eywallah çok güzelde daha güzelleri var bana sormuyorlar ki gösteriyim gözleri kız görsün