Sonuncusu zaten tipi kötü irem derici daha iyidir vede 1. Olan kötü ya ne öyle cılız kız iğrenç kız ölücek gibi kız dediğin azcik olsa kilolu olur kamış gibi kız ga
Sadece 2 güzel. Geri kalanı balon bir de boylara gore cok zayiflar hic sevisilmez onlarla 1 avuc kalca vardir cok sekilsiz bir zayifliktalar. Ama 2 efsanneeee 24 saat sevissem sıkılmam
Evett. Kesinlikle hayatım boyunca hic sıkılmadan eğlene eğlene yasarim oyle bir insanla ve 1 saniye mutsuz etmemek icin de elimden geleni yaparim. O denli şirin gözüktü gözüme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Hiçbirini, sokağa çıksam en az 100 tane bunlardan güzel kız bulurum.
Tamamda güzeller yinede
Bana hitap etmiyor
Yemin ederim ben daha güzelim. Yani her yarışmada standart kişileri güzel seçmeleri çok garibime gidiyor.
Sonuncusu güzel ise bende trans olayım daha güzel olurum ne çirkin gucci mankeni gibi
Güzel ya
Allah ım neresi güzel ya makyaj bile kurtarmamış irem derici bile daha iyi bundan ya
En güzeli sana göre hangisi peki
5. Olan çok güzel bence alımlı ne zayıf yüzü ne kilolu kaba ortası tatlı
Sen sempatik tatlı kızlardan hoşlanıyorsun bence bu kız öyle cünkü
Evet gayet de içlerinde en güzeli o öbürleri çoğusu kusuru çok bazısı çok zayıf beli kırılır bazısı dişlek bazısı itici işte en iyisi o
Hangisi itici merak ettim 😂
Sonuncusu zaten tipi kötü irem derici daha iyidir vede 1. Olan kötü ya ne öyle cılız kız iğrenç kız ölücek gibi kız dediğin azcik olsa kilolu olur kamış gibi kız ga
Sadece 2 güzel. Geri kalanı balon bir de boylara gore cok zayiflar hic sevisilmez onlarla 1 avuc kalca vardir cok sekilsiz bir zayifliktalar. Ama 2 efsanneeee 24 saat sevissem sıkılmam
2 dediğin sarısın olan kız mı?
Evett. Kesinlikle hayatım boyunca hic sıkılmadan eğlene eğlene yasarim oyle bir insanla ve 1 saniye mutsuz etmemek icin de elimden geleni yaparim. O denli şirin gözüktü gözüme
3 üncü tam belli olmuyor ama baya güzel.
1 ve 3 kapısır gibi. :)
2 inci resim de hafiften göz kırpıyor ve ben buradayım diyor. :)
Beyaz kural olan Sari elbiseli kızın da fiziği baya iyiymis ama
farmasinin güzeli seçilen 10 numara olan kız bence aşırı iyiydi birinciyle kıyaslayınca bence o çok daha güzel.
Hepsinin tadı ayrı.
Biri bitter, diğeri fıstıklı bitter, diğeri fındık parçacıklı v. s
En güzeli?
Hepsi
ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça :D
1 ve 2 iyi
Diğerkeri normal kız
İkinci sarışın iyiymiş...
Hepside sıradan
Bunlar sıradansa güzel olan nasıl oluyor
Burda pp lerde bunlara on basan kızlar var
Hiçbiri
Gayet güzeller
Hbiri
İkinci
bu resimdekilerin en güzel 1 ve 4
Ya hepsi çok güzel bunların
Hiç biri. Hepsi sıradan.
Hepsi leş
1. Karıyı
Neden 1 . Bencede en güzeli o
Dillere layık duruyo
E güzel